تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814651883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از ۱۳۹ عملیات مقابله به مثل با امریکا داشتیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بیش از ۱۳۹ عملیات مقابله به مثل با امریکا داشتیم
فرمانده ندسا گفت : ما بیش از ۱۳۰ عملیات مقابله به مثل با امریکا داشتیم و ۸۶ ناو جنگی پانصد هواپیماشان در جنگ شرکت کردند.

بیش از ۱۳۹ عملیات مقابله به مثل با امریکا داشتیم
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در دیدار با گروه های جهادی و اصحاب رسانه که در ستاد ندسا برگزار شد با اشاره به توانمندی نیروی دریایی سپاه در تامین امنیت خلیج فارس اظهار داشت: دوبار امریکا و دوبار انگلیس به حریم دریایی تجاوز کردند و پاسخ را دریافت نمودند.  
 
وی ادامه داد: از سال ۶۶ تاکنون جنگ در خلیج فارس ادامه پیدا کرده  و امریکایی‌ها در عملیات کربلای پنج وارد عمل شدند و خیلی بلا سرشان امد و ۱۳۹  عملیات مقابله به مثل داشتیم.  
 
فرمانده ندسا با اشاره به عملیات های مختلف و نبردهای ایران و امریکا درخلیج فارس عنوان داشت : دفعه اول و دوم درگیری ما با غربی‌ها در دوران اصلاحات بود که در یکی از ان ها اسلحه ها و تجهیزاتشان را تحویل ندادیم.

فرمانده ندسا با اشاره به تعریف اب های سرزمینی در مجلس گفت : عبور از اب های سرزمینی به شرطی که کشور مقصد عبور بی ضرر نیستند و  ما اعلام کردیم کشورهای انگلیس و امریکا و کانادا و نیوزیلند و... عبور بی ضرر ندارند و ما هم اجازه عبور نخواهیم داد.

وی با اشاره به عبور ناوشکن فرانسوی برای عبور از تنگه هرمز به اب های سرزمینی وارد شد اظهار داشت : ما فوری به سراغش رفتیم و بازخواست کردیم و او پرچم ایران را به اهتزاز در اورد و از هرمز عبور کرد و گفت من بار اولم هست از تنگه عبور میکنم و نمی دانستم.

دریادار فدوی تاکید کرد: زمان دستگیری ان ها سوال می کردند موضوع چیست و ما گفتیم موتور و بیسیم را خاموش کنید.


وی با اشاره به اینکه هیچ تناسبی بین ایران و امریکا وجود ندارد گفت : امریکایی ها خیلی سریع فهمیدند چه اشتباهی مرتکب شدند و ما بررسی بیشتری باید انجام میدادیم و چون امریکایی ها بودند حساس شدیم و امریکایی ها خواست ما را فوری عمل کردند.

دریادار فدوی با اشاره به دشمنی امریکا با انقلاب اسلامی عنوان داشت : همه اتفاقاتی که علیه انقلاب اسلامی می کنند کار امریکاست و ادعاها و حماقت برخی کشورهای منطقه و گروه های تروریستی همه کار امریکاست.


فرمانده ندسا افزود: شعار مرگ بر امریکا را باید مواظبت کنیم و هیچ کشور مسلمانی قادر به انجام تهدید علیه ما نیست و باید مراقبت کنیم دعوا خارجی شود.




۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن