تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسینی خبر داد: تدوین نظام‌نامه مسابقات قرآن کشور تا ۶ ماه آینده/ برنامه‌ریزی برای کاهش استرس رقابت‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حسینی خبر داد:
تدوین نظام‌نامه مسابقات قرآن کشور تا ۶ ماه آینده/ برنامه‌ریزی برای کاهش استرس رقابت‌ها
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از تدوین نسخه اول نظام‌نامه جامع مسابقات قرآن برای تعیین استراتژی‌های رقابت‌ها تا ۶ ماه آینده خبر داد.

خبرگزاری فارس: تدوین نظام‌نامه مسابقات قرآن کشور تا ۶ ماه آینده/ برنامه‌ریزی برای کاهش استرس رقابت‌ها



به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، نشست بررسی سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور سیدمحسن موسوی‌بلده، حبیب مهکام، علی‌اکبر حنیفی از اساتید و داوران قرآن کریم و سید‌مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در خبرگزاری ایکنا برگزار شد. در این نشست حسینی با اشاره به ضرورت اعمال برخی تغییرات برای بهبود مسابقات قرآن گفت: مسابقات قرآن یکی از رویدادهای بزرگ تبلیغی ترویجی قرآن است که بعد از انقلاب با همت سازمان اوقاف و دستگاه‌های مختلف در حال برگزاری است و نیاز است برای بهبود آن یک‌سری تغییرات اعمال شود. وی با اشاره به تغییر آئین‌نامه داوری مسابقات گفت: آیین‌نامه این مسابقات پس از 6 سال با حضور 50 نفر از اساتید در قم مورد بازنگری قرار گرفت و حدود 20 تا 25 درصد ویرایش شد، همچنین سطح‌بندی یکی دیگر از تغییراتی بود که از زمان حضور من در مرکز امور قرآنی از سوی اساتید مطرح می‌شد از این رو در ستاد عالی به تصویب رسید و طی آن به جای معرفی نفرات برتر در رتبه‌های اول، دوم و سوم نصابی تعیین و شرکت‌کننده‌ها در 2 سطح ممتاز و عالی معرفی شدند. حسینی درخصوص دیگر تغییرات مسابقات گفت: یکی دیگر از تحولات رقابت‌ها این بود که شرکت‌کنندگان به داوران معرفی نمی‌شدند، همچنین برپایی اردوی آموزشی پیش از رقابت‌ها و حضور کارشناس در سالن مسابقات از دیگر تغییراتی بود که امسال اعمال شد و صحن مسابقات را به یک کارگاه آموزشی تبدیل کرد. رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله گفت: امسال با تصویب ستاد بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله، مسابقات با عنوان یادبود این عزیزان برگزار و از خانواده آنان تجلیل به عمل آمد، همچنین برگزاری مسابقات در 3 بخش، راه‌اندازی کانال مسابقات و رونمایی از چند اثر از جمله تحولات مسابقات امسال بود. حسینی از تغییر زمان‌بندی مسابقات از سال آینده خبرداد و گفت: امسال طی نشست‌هایی به این جمع‌بندی رسیدیم که مراحل شهرستانی و استانی مسابقات زودتر برگزار و مرحله کشوری حداکثر تا مهرماه برگزار شود. وی تعیین قرعه مسابقات پیش از برگزاری رقابت‌ها را یکی از موضوعات در دستور کار بیان کرد و گفت: برای زیبا شدن تلاوت‌ها و همچنین کاهش استرس متسابقان قصد داریم تا قرعه تلاوت‌ها را قبل از مسابقه در اختیار آنان قرار دهیم. رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به تدوین نظام‌نامه جامع مسابقات گفت: کمیته طرح و برنامه مسابقات سراسری قرآن کریم در حال تدوین استراتژی، چشم‌انداز، راهبرد‌ها و اهداف رقابت‌ها در قالب نظام‌نامه مسابقات است و نسخه اولیه آن تا ۶ ماه آینده رونمایی می‌شود، البته تدوین جدول زمان‌بندی مسابقات از جمله برنامه‌هایی است که هم‌اکنون در دستور کار است و تا چند ماه دیگر رونمایی می‌شود.

94/10/26 - 12:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن