تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802951193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش پررنگ دولت ها در گسترش روابط تجاری ایران و روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مجری برگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی ایران در مسکو خبرداد: نقش پررنگ دولت ها در گسترش روابط تجاری ایران و روسیه مجری برگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی ایران در مسکو با اشاره به اینکه میانگین کنونی تعرفه واردات کالا به روسیه 18 تا 20 درصد است از برنامه کاهش تعرفه تجاری میان این دو کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: نقش دولت ها در گسترش روابط تجاری میان ایران و روسیه بسیار حائز اهمیت است .
۱۳۹۴ جمعه ۲۵ دي ساعت 13:49

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگاراقتصادی پانا ، علی‌اکبر میرچگینی در نشست خبری خود از برگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی ایران در مسکو خبرداد و افزود: هم اکنون سهم ایران از تجارت روسیه بسیار ناچیز است اما با توجه به سفر اخیر رئیس‌جمهور این کشور به ایران و تمایل بسیار زیادی که روس‌ها برای حضور کالاهای ایرانی به بازار خود دارند، بهترین زمان برای این است که ایران جای پای خود را در بازار روسیه محکم کند. میرچگینی گفت: روسیه با حذف ترکیه و اروپایی‌ها از بازارهای خود، تمایل بسیار زیادی برای همکاری مشترک با ایران دارند و بر همین اساس، هم‌اکنون فرصت طلایی حضور کالاهای ایرانی در کشور روسیه به بهترین شکل فراهم شده است.
وی تصریح کرد: براساس توافقی که میان ایران و روسیه در بالاترین سطح صورت گرفته، مبادلات تجاری ایران و روسیه قابل افزایش تا سقف ۲۰ میلیارد تومان است، هم اکنون تعرفه‌ها برای واردات کالاهای ایرانی در برخی از موارد به ۳۵ درصد هم می‌رسد اما احتمال کاهش تعرفه‌ها میان دو کشور ایران و روسیه برای تجارت ورود دارد. وی به نمایشگاهی که طی هفته‌های گذشته از سوی روس‌ها در ایران برگزار شده بود، اشاره و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به خواست و دستور بالاترین مقامات روسیه در ایران تشکیل شده بود که دولت روسیه تمام هزینه‌های حضور شرکت‌های خود را در این نمایشگاه پرداخت کرده بود. بر این اساس با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران هم قرار است از ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت ماه سال آتی، نمایشگاه اختصاصی ایران در روسیه برگزار شود تا بتوان کالاهای ایرانی را به بازار روسیه معرفی کرد. میرچگینی اظهارداشت: پرداخت یارانه از سوی دولت روسیه برای حضور شرکت‌هایش در نمایشگاه اختصاصی روسیه در ایران نشانگر از اهمیت تجارت با ایران از سوی روس‌ها است که به نظر می‌رسد باید از این فرصت بی‌نظیر به نفع اقتصاد کشور و گسترش صادرات استفاده کرد. میرچگینی خاطرنشان کرد: واردات روسیه شامل ۳۶ میلیارد دلار تجهیزات الکترونیکی، ۱۴.۵ میلیارد دلار دارو، ۱۱.۵ میلیارد دلار محصولات پتروشیمی، ۶.۷ میلیارد دلار مواد پروتئینی، ۶.۴ میلیارد دلار کالاهای کشاورزی در سال ۲۰۱۴ بوده است که سهم ایران از این میزان واردات بسیار ناچیز بوده است. وی اظهار داشت: قرار است در نمایشگاهی که اردیبهشت ماه سال آینده در روسیه برگزار می‌شود، مواد غذایی، خدمات فنی و مهندسی، توریسم، فرش، دارو، خدمات شهری و مصالح ساختمانی ایرانی حضور یابند، این در حالی است که روس‌ها به شدت به دنبال فرش دستباف ایرانی هستند و باید از این فرصت استفاده کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن