تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804077488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی چند نفر نفوذی در حوزه های علمیه/ رسانه ها مراقب باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرمانده سپاه استان قزوین اعلام کرد:
شناسایی چند نفر نفوذی در حوزه های علمیه/ رسانه ها مراقب باشند

قزوین


شناسهٔ خبر: 3022604 - دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
استانها > قزوین

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: دشمن امروز در طراحی جدید خود در کنار دانشگاه بدنبال نفوذ در حوزه های علمیه هستند که اخیرا چند نفر در این رابطه شناسایی شده اند. به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین در مراسم قاصدان سرخ و یازدهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه که روز دوشنبه در سالن قائم شهرداری قزوین برگزار شد، اظهارداشت: شهدا برگزیدگانی بودند که در دفاع از انقلاب تردید نکرده و با شجاعت وایمان در مسیر صیانت از ارزشها جان خود را فدا کردند. وی با اشاره به عملیات کربلای ۴ و تشییع پیکر مطهر۲۵۰ شهید غواص عملیات در ماههای گذشته با حضور باشکوه مردم گفت: در این عملیات قرار بود ضربه سنگینی به دشمن وارد شود و پیروزی قطعی جبهه سربازان اسلام توسط یک جاسوس و عامل نفوذی در سطح کلان لو رفت و باعث شکست رزمندگان اسلام شد. شاهرخی اضافه کرد: ۸ هزار شهید و جانباز نتیجه خیانت و نفوذ دشمن در مجموعه تصمیم ‌گیران و اجراکنندگان این عملیات بود که شادی دشمنان در منطقه و پایگاه‌ های آمریکایی را فراهم کرد، اما پس از آن رزمندگان غیور در عملیات کربلای ۵ توانستند انتقام گذشته را بگیرند و پاسخ کوبنده‌ای به ارتش عراق دادند. فرمانده سپاه صاحب الامر استان یادآورشد: باید بپذیریم نفوذ در ساختار انقلاب اسلامی ممکن است و امروز دشمن درصدد نفوذ در مجموعه‌های تصمیم ‌ساز و تصمیم ‌گیر نظام و ایجاد انحراف و اختلال برای تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران است و اگر هوشیار نباشیم آسیب می بینیم.

شاهرخی بیان کرد:همه باید نگران نفوذ دشمن باشیم زیرا نه تنها دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایان نیافته و از گذشته ابراز پشیمانی نمی‌کند بلکه برنامه‌های جنگ نرم علیه انقلاب را در دستور کار خود قرار داده‌ است. وی اضافه کرد: دشمن برنامه‌های خود را در ۳ سطح مردم، حکومت و نخبگان طرح‌ریزی و میزان نفوذ را هم مشخص کرده و گفته در میان مردم وحکومت ۲۰ درصد و نخبگان ۶۰ درصد می خواهند نفوذ کنند و البته هدف آنها ضربه زدن به محور مقاومت است. شاهرخی تصریح کرد: دشمنان دلیل ناکامی نفوذ در ایران را غفلت از منابع تولید قدرت در داخل کشور می دانند لذا امروز در طراحی جدید خود در کنار دانشگاه بدنبال نفوذ در حوزه های علمیه هستند که اخیرا چند نفر در این رابطه شناسایی شده اند. وی بیان کرد: استکبار بیش از ۷۰۰ هزار دانشجو در جهان اسلام را شناسایی و روی آنها کار کرده و در حال حاضر۱۵۰۰ نفر از این افراد به عنوان وزیر و مسئول و افراد تاثیرگذار در سراسر جهان مسئولیت دارند که اگر چند درصد آنها هم نفوذی باشند جای نگرانی دارد. شاهرخی اظهارداشت: بیش از ۱۰ هزار ایرانی در آمریکا شاغل هستند که اگربتوانند حتی ۱۰۰ نفر آنها را جذب خود کنند و با شیفته کردن افراد به فرهنگ غرب نقشه های خود را بوسیله آنها پیاده کنند باید نگران باشیم. وی اضافه کرد: برخی کارشناسان غربی گفته اند آنها که با منش سیاسی ما مخالفند اما اگر تکنولوژی ما را تایید کنند می توانند برای نفوذ استفاده شوند لذا همه باید دراین زمینه مراقب باشیم و هوشیاری خود را حفظ کنیم. رسانه ها مراقب نفوذ باشند فرمانده سپاه استان قزوین اظهارداشت: رسانه ها باید مراقب باشند و ابعاد مختلف انقلاب اسلامی را و افراد خودی و غیرخودی را معرفی کنند تا مردم مرزها را بشناسند و در این راه از ملامت و سرزنش نهراسید تا در مسیر انقلاب به موفقیت برسیم.  
 
وی گفت: به مردم بگویید دشمن می خواهد محور مقاومت را در سوریه، عراق و لبنان نابود کند تا به ایران آسیب برساند لذا همه باید بصیر و آگاه و مراقب باشند و راه نفوذ دشمن را ببندند. انتخابات بهترین مکانیزم جابجایی مسئولان کشور است شاهرخی گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و از این راه مردم می توانند نمایندگان ومسئولان خود را انتخاب کنند لذا صحنه مهمی درتعیین سرنوشت کشور است. وی اضافه کرد: مجلس در راس امور است و برکسی پوشیده نیست که مجلس خبرگان نیز از جایگاه والایی در انتخاب سکاندار انقلاب برخوردار است لذا باید مردم کسانی را انتخاب کنند تا پاسدار ارزشها باشند و از دستاوردهای نظام دفاع کنند.

شاهرخی بیان کرد: باید کسانی را انتخاب کنیم تا بتوانند در مجلس خبرگان فردی را برای رهبری نظام انتخاب کنند که شجاع؛ مقتدر، عالم و دغدغه مبارزه با آمریکا را داشته باشد و در مجلس شور ای اسلامی هم کسانی بروند که موجب امید در مردم باشند نه آنکه آمریکا را خوشحال کنند. وی اضافه کرد: کسانی را انتخاب کنید که مومن به انقلاب باشند و از خون صدها هزار شهید کشور و سه هزار شهید استان پاسداری و صیانت کنند. شاهرخی اظهارداشت: با هوشیاری و بصیرت خود می توانید به ایجاد مجلسی انقلابی که بتواند در برابر برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن بایستد کمک کنید و بدانید اگر غفلت کنیم و انقلاب اسلامی به دست نااهلان بیفتد ضربه‌ وارد شده به نظام جمهوری اسلامی جبران نخواهد شد. در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره ابوذر در بخش های گزارش، تیتر، خبر و یادداشت تجلیل شد. خبرگزاری مهر استان قزوین در جشنواره بسیج و رسانه توانست در بحش گزارش رتبه اول و بخش خبر رتبه دوم را از آن خود کند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن