تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803226584




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرد سال فوتبال با طعم با طعم زیتون و بشقاب آسادو!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بهترین مرد یا زن فوتبال جهان! مرد سال فوتبال با طعم با طعم زیتون و بشقاب آسادو! این که من و شما دوست داشته باشیم کدام شان مرد فوتبال 2015 شوند، خیلی مهم نیست. دوشنبه شب مرد سال فیفا را معرفی می کنند و تا آن زمان راه زیادی نمانده.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۱ دي ساعت 11:15

خبرگزاری پانا+مسی

به گزارش خبرگزاری عنوان بلندبالایی است، اما عمر چندانی ندارد. همه ی بزرگان سه دهه ی گذشته ی دنیا را در خود جای داده. از ماتیوس که با شکل و شمایل جدید این ابرجایزه ی فوتبال، نخستین آن را به سال 1991 مال خود کرد تا مسی، زیزو و کاناوارو و کاکا!
داستان توپ طلا به بعد از جنگ جهانی دوم می رسد. وقتی استنلی متئوس از سوی فرانس فوتبال بهترین بازیکن جهان شد، بلک پولی ها در انگلیس شادمان بودند که سال 1956 آقای فوتبال جهان را دارند.
مجله ی فرانسوی بهترین بازیکن قاره ی سبز را انتخاب می کرد. برای بازیکنان قاره های دیگر اما، این مساله گران تمام می شد. شاید نوعی تبعیض ملیتی! با پایان آپارتاید آفریقای جنوبی، فیفا هم تصمیم گرفت ستاره های قاره های دیگر را از تبعیض نجات دهد. خیلی ها حسرت می خورند که مارادونا و پله هیچ وقت برنده نشدند. انتخاب بهترین بازیکن از 1991 این جایزه به بازی بزرگان بدل کرد. هرچند زنان ده سال بعد از ماتیوس برنده ی توپ طلا شدند.
راستش را بخواهید ما خیلی خوش شانسیم که برای مثلن 8 یا حتا 10 سال فقط یک نام تکراری را به عنوان بهترین فوتبالیست جهان نمی شنویم. خیلی!
چون CR7 و مسی هم روزگار شدند تا مثل گلادیاتورها بجنگند و در ذهن بینندگان شان بیشتر زنده بمانند.
این که من و شما دوست داشته باشیم کدام شان مرد فوتبال 2015 شوند، خیلی مهم نیست. دوشنبه شب مرد سال فیفا را معرفی می کنند و تا آن زمان راه زیادی نمانده.
احتمالن کاپیتان ها و سرمربیان تیم های ملی جهان به مسی رای خواهند داد. دلیل هم تا حدود بسیاری مشخص است. مسی و تیم محبوبش برای بسیاری ایرانی ها، فصل معرکه ای پشت سر گذاشتند. سه گانه ی فصل، زمین گیر کردن رئال در سانتیاگو برنابئو آن هم همین چند هفته پیش و از همه مهم تر این که در روزهای خانه نشینی مسی برای درمان مصدومیتش، نبودنش را حتا نیمار و سوارز نمی توانستند در چشم بینندگان تلویزیونی بپوشانند.
از آن طرف هم رونالدو با تیم بنیتس و حتا کارلتو فقط لبش را گاز گرفت.
خیلی ها مثل رونالدوی دندان خرگوشی می گویند از سال 2016 باید منتظر برنده ی دیگری به اسم نیمار باشیم.
ولی باید نشست و تماشا کرد که آرژانتینی ها بی تفاوت می نشینند و آسادو با قهوه برای ناهار می خورند تا خبر انتخاب مسی را شب از تلویزیون ببینند یا پرتقالی ها با زیتون های درشت شان، چهارمین توپ طلای ستاره ی خود را جشن می گیرند.
هیچ وقت یادم نمی رود! در ماردل پلاتا و نزدیک خانه ی مارادونا بودم. مراسم انتخاب بهترین بازیکن اروپا داشت برگزار می شد. سر میز ناهار در رستوران با هیجان منتظر بودم رونالدو بهترین شود. با اشتیاق ال سی دی بزرگ روبرو را می دیدم و آرژانتینی ها راحت ناهارشان را می خورند. از یکی پرسیدم برای شما مهم نیست کدام برنده می شود؟ گفت: چرا! گفتم پس چرا اصلن هیجان زده نیستید؟ گفت: شب اخبار می گوید. و ناهارش را ادامه داد. حسین شریفی، مجری و تهیه کننده رادیو ورزش  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن