تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819721950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حيات حضرت زهرا براي همه بانوان اسوه و الگو است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حيات حضرت زهرا براي همه بانوان اسوه و الگو است
مدير امور زنان معاونت اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش گفت: حيات و سيره حضرت زهرا (س) در تمام مراحل زندگي ايشان براي همه بانوان و رهجويان راه عزت و سعادت ، اسوه و الگو است.

"مهناز اميري" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي، افزود : حيات اين بانوي بزرگوار از دوران طفوليت تا زمان شهادت ، به ويژه در عرصه سياسي و دفاع از ولايت يك نمونه بي‌بديل است.

وي در تشريح ويژگيهاي شخصيتي اين بانوي بزرگوار گفت: ايمان به خدا در اعماق وجود، عبادت خالصانه براي خدا و سرآمدي ايشان در علم دانش از مهمترين ويژگيهاي شخصيتي حضرت زهرا (س) است.

به گفته وي، پس از پيروزي انقلاب اسلامي بانوان كشورمان با بهره‌گيري از الگوي شخصيتي حضرت فاطمه زهرا(س) توانستند به بالاترين درجات رشد اجتماعي، علمي و انساني دست يابند.

اميري به اهميت نقش مادران در تربيت فرزندان و سلامت خانواده تاكيد كرد و گفت: بانوان با پيروي از سيره اين بانوي بزرگوار زمينه ايجاد يك جامعه سالم را فراهم مي‌كنند.

مدير امور زنان معاونت اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش تاكيد كرد: براي توسعه و گسترش فرهنگ اسلامي در جامعه به ويژه جذب دختران دانش‌آموز بايد از روشهاي نوين و نوآورانه در آموزش و فرهنگ‌سازي استفاده شود.

وي ابراز اميدواري كرد: بانوان با تلاش بيشتر نسبت به شناخت ابعاد وجودي حضرت زهرا(س) بتوانند در پيروي از مكتب سعادت بخش اين بانوي بزرگوار موفق باشند.

اميري در پايان به برنامه‌هاي مديريت امور زنان معاونت اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش اشاره كرد و گفت: اين مديريت برنامه‌هاي مختلف عزاداري و مسابقاتي در خصوص ابعاد شخصيتي حضرت فاطمه زهرا (س) را در ايام فاطميه براي بانوان جزيره كيش برگزار كرد.ك/‪۳‬
 شنبه 18 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن