تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814196775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویری از مدل جدید خودرو کامارو


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تصاویری از مدل جدید خودرو کامارو




تغییرات کالاوی بر روی مدل جدید کامارو که با کد SC622 شناخته می‌شود، از نصب سوپرشارژر بزرگ‌تر شروع شده که احتمالاً مانند سوپرشارژر نصب شده بر روی کوروت Z06 کالاوی 757 اسب بخاری که از یک سوپرشارژر 2.3 لیتری TVS بهره می‌برد، خواهد بود.





وب‌سایت پدال: کالاوی تغییرات جدید خود روی خودروی کامارو SS را فاش ساخت. تصاویر و اطلاعات اولیه مربوط به این تغییرات در مدل 2016 منتشر شده است.

تغییرات کالاوی بر روی مدل جدید کامارو که با کد SC622 شناخته می‌شود، از نصب سوپرشارژر بزرگ‌تر شروع شده که احتمالاً مانند سوپرشارژر نصب شده بر روی کوروت Z06 کالاوی 757 اسب بخاری که از یک سوپرشارژر 2.3 لیتری TVS بهره می‌برد، خواهد بود. نصب این سوپرشارژر بزرگ نیازمند استفاده از سیستم خنک‌کننده ویژه است تا هنگام ورود هوا به موتور موجب افزایش توان پیشرانه 6.2 لیتری V8 به 622 اسب بخار شود. این در حالی است که کامارو در مدل SS توان 455 اسب بخاری در کارنامه خود ثبت کرده است.


پیش‌نمایش کامارو 622 اسبی کالاوی



شورولت کامارو کالاوی SC622 هم با گیربکس معمولی و هم با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شود همچنین شما قادر خواهید بود نوع کوپه یا کانورتیبل این خودرو را انتخاب کنید.

علاوه بر سفارش نوع سیستم انتقال توان، خودروی شما می‌تواند بر اساس قطعات سفارشی مورد نظر شما ارائه گردد که شامل کاور فیبر کربنی روی موتور، کف‌پوش خودروی متفاوت، قاب سوئیچ با نشان شرکت و درج نام کالاوی بر روی داخل و خارج خودرو است. هنوز توانایی های فنی این مدل تیونینگ شده، مشخص نیست.


پیش‌نمایش کامارو 622 اسبی کالاوی



دستیابی به این خودروی سرکش 54290 دلار هزینه دارد یعنی 16995 دلار بیشتر از مدل پایه کامارو SS مدل 2016 باید پول پرداخت کنید.






تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن