تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820922568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سید فاضل امیرجهانی؛از نامهجام زهر به رهبری تا متحصن مجلس ششم


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: حجت الاسلام سید فاضل امیرجهانی ، در جریان رد لوایح دوقلو از سوی شورای نگهبان در اردیبهشت سال 1382، وی از جمله نمایندگانی بود که در نامه ای به مقام معظم رهبری خواستار اعمال نظر ایشان در موضوع لوایح شد؛ او هم چنین از جمله نمایندگان متحصن مجلس ششم در اعتراض به رد صلاحیت های شورای نگهبان در انتخابات مجلس هفتم، در دی ماه همان سال بود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛به نقل از نسیم زنجان ، در آستانه انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی ، آشنایی با نمایندگان ادوار گذشته هر استانی در رسیدن به انتخاب اصلح در انتخابات آتی بدون شک راهگشا خواهد بود . در این نوشتار به شخصیت شناسی حجت الاسلام سید فاضل امیرجهانی از نمایندگان حوزه انتخابیه ابهر ، خرم دره و سلطانیه که در دور چهارم و ششم مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند ، خواهیم پرداخت .
زندگینامه
حجت الاسلام سید فاضل امیرجهانی در سال 1335 در شهرستان "ابهر" واقع در استان "زنجان" به دنیا آمد. وی پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی، به فراگیری علوم دینی تا سطح فقه و حقوق پرداخت و علاوه بر آن تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق ارتقا داد.
دبیر حزب جمهوری اسلامی شهرستان های "ابهر و خرمدره" و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از جمله سوابقی است که در کارنامه امیرجهانی پیش از ورود به عرصه نمایندگی دیده می شود.
ایشان برای نخستین بار در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی، به عنوان نماینده مردم "ابهر" از استان؛ "زنجان" راهی خانه ملت شد. پس از پایان ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

شنبه ، ۱۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن