تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820049017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه آب شیرین کن بندرعباس در انتظار 150 میلیون دلار تسهیلات


واضح آرشیو وب فارسی:کیهان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: پروژه 100 هزار مترمکعبی آب شیرین کن بندرعباس اکنون در انتظار دریافت تسهیلات 150 میلیون دلاری از صندوق ذخیره ارزی است.
حسین خادمی اظهار کرد: مشکل زیست محیطی این پروژه حل شده و مجوز زیست محیطی آن از سوی سازمان محیط زیست صادر شده و هم اکنون مشکلی از این بابت نداریم.
وی با بیان اینکه این پروژه هم اکنون در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص به موقع اعتبار مصوب مورد نیاز، 20 هزار متر مکعب از این پروژه در هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
خادمی با اشاره به اینکه پروژه مذکور توسط بخش خصوصی در حال اجرا می باشد، تصریح کرد: پروژه آب شیرین کن بندرعباس در سه فاز اجرایی می شود.
وی در خصوص وضعیت منابع آبی هرمزگان و تاثیر بارش های اخیر بر روی این منابع گفت: بارش های پاییزی و زمستانی امسال تا حدودی تنش آبی استان را فروکش کرده اما برای گذر از بحران کم آبی همچنان نیازمند مدیریت مصرف از سوی مشترکان و امیدوار به تداوم بارش ها هستیم.
خادمی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه یکصد هزار مترمکعبی آب شیرین کن بندرعباس با توجه به بحران آبی این استان به ویژه بندرعباس، بر تسریع در تخصیص اعتبارات مورد نیاز آن تاکید کرد.
استاندار هرمزگان پیشتر اعلام کرده بود که در تلاش هستیم تا در نشستی با رئیس صندوق توسعه ملی، ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه کیهان ]

جمعه ، ۱۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کیهان]
[مشاهده در: www.kayhan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن