تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819734659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم های آل سعود و آل خلیفه امتداد استکبار هستند/ جریان بیداری اسلامی متوقف شدنی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: دادستان کل کشور تاکید کرد: رژیم آل خلیفه در بحرین و آل سعود امتداد استکبار هستند و ماموریت های آمریکا و اسرائیل را اجرا می کنند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی دادستان کل کشور، در مراسم بزرگداشت آیت الله شهید شیخ نمر که صبح امروز (پنج شنبه) در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت این روحانی مبارز اظهار داشت: همواره علما در جایگاهی قرار دارند که با ظلم و فساد، ضدیت داشتند و تلاش برای برقراری عدالت از اصول زندگی آنها محو نمی شود. 
وی ادامه داد: شهید اول، شهید ثانی و ثالث و دیگر شهدا سیره و سلوک آنها ضدیت با ظلم و ستم بوده است و در زندگی امامان کنار آمدن با ظلم را نمی بینیم. 
دادستان کل کشور تصریح کرد: در کتاب انسان 250 ساله رهبری می بینیم که بعد از جریان سال دهم هجری تا غیبت کبری اگر زندگی امامان و سیره و سلوک آنها را مشاهده کنیم گفتمان همگی آنها یک گفتمان است به طوری که سیره و سلوک امام علی(ع) در امام باقر(ع) وجود دارد و گفتمان واحدی است.
وی با بیان اینکه برقراری عدالت اجتماعی، گفتمان ولایت در طول تاریخ است، خاطرنشان کرد: سیره و سلوک علمای دینی این بوده که اولا نفوس مستعد را تربیت کنند و در برابر ظلم و فساد ایستادگی کنند. 
... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
رژیم های آل سعود و آل خلیفه امتداد استکبار هستند/ جریان بیداری اسلامی متوقف شدنی نیست






پنجشنبه ، ۱۷دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن