تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820009181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارنظر شرمن درباره امید «روحانی» به کاهش تحریم ها و تاثیر آن بر انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:شفاف: معاون سابق وزیر خارجه آمریکا و عضو ارشد این کشور در مذاکرات بین تهران و ۱+۵ گفت که رئیس جمهوری اسلامی ایران به تاثیر مثبت کاهش تحریم ها بر انتخابات پیش روی مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری امید دارد.
فارس: معاون سابق وزیر خارجه آمریکا و عضو ارشد تیم مذاکره واشنگتن در گفتگوهای هسته ای اظهاراتی درباره انتخابات آتی ایران مطرح کرد.
«وندی شرمن» در گفتگو با برنامه «چارلی رز» شبکه بلومبرگ، در پاسخ به سوالی درباره تنش ها بین ایران و عربستان سعودی گفت: «داعش یکی از بزرگترین نافعان این تنشها و رقابت بین انها است».
معاون سابق جان کری در ادامه مدعی شد: «ایران نقش بی ثبات کننده ای در منطقه بازی می کند و در این هیچ شکی نیست. خوب باید گفت که اگر آنها سلاح هسته ای می داشتند این موضوع بدتر می شد. اگرچه سعودی ها آنچنان از توافق هسته ای به وجد نیامده بودند اما آنها این را می فهمند که ایران با سلاح هسته ای قدرت بازدارندگی بیشتری برای اقدامات خود در منطقه پیدا می کرد».
شرمن همچنین گفت: «ایران در بحبوحه یک فرایند سیاسی پیچیده داخلی قرار دارد. آنها اواخر فوریه انتخابات در پیش دارند. انتخابات برای مجلس شورا یا همان پارلمان و مجلسی که مجلس خبرنگان نام دارد نهادی که جانشین رهبر کنونی را تعیین خواهد کرد. در نتیجه مخاطرات زیادی وجود دارد».
وی ادامه داد: «در تهران تندروهایی وجود دارند. ما عادت داریم ... [ مشاهده متن کامل خبر در شفاف ]

چهارشنبه ، ۱۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شفاف]
[مشاهده در: www.shafaf.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن