تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820105442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوردن این غذاها شما را کم کم می کشد


واضح آرشیو وب فارسی:تیتر1: اکثر ما سعی می کنیم غذای خود را بهتر کنیم، اما اگر رژیم غذایی تان، این ۱۰ غذاست، دوباره فکر کنید. زمان آن رسیده که شما خطرات پنهان در غذاهای محبوب تان را بدانید.
گروه اجتماعی« تیتریک »؛ به نقل از برنا؛ یک قوطی نوشابه را در نظر بگیرید که شامل 10 قاشق غذاخوری شکر تصفیه نشده است به همین دلیل است که اعتیاد به نوشابه باعث اضافه وزن، اضطراب و دیابت نوع دوم می شود.
کنسرو رب گوجه هم منبع پنهان شکر و فروکتوز (نوعی قند) بالاست و به همین دلیل مصرف مداوم آن باعث افزایش خطر چاقی، دیابت، بیماری های قلب و عروق و وسیدگی دندان می شود.
ساندویچ های گوشتی که برای نهار در کیف خود می گذاریم، به علت داشتن نیترات سدیم و مواد نگهدارنده همانند یک بمب ساعتی در کیف شما هستندو باعث بیماری های قلبی و سرطان می شوند.
شیرین کننده های مصنوعی کالری کمی دارند اما این به این معنا نیست که مطمئن و بدون ضرر هستند. محققین غذایی، اسپارتام(نوعی شیرین کننده) را خطرناک ترین ماده غذایی روی کره زمین می دانند. چون به بیماری فشار خون مربوط دیابت نوع دوم و بیماری های قلبی است.
متخصصان تغذیه یا ترانس چرب یا چربی های اشباع شده به شدت مخالف هستند مطالعات نشان می دهد رژیم غذایی پر از روغن های هیدروژنه منجر به کلسترول بد با بیماری های قلبی و حمله قلبی می شود.
سریع ترین راه برای خراب ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه خبری تحلیلی تیتر1 ]

چهارشنبه ، ۱۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تیتر1]
[مشاهده در: www.titre1.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن