تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاره این روزهای پرسپولیس در شبکه دو مسابقه آشپزی می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ستاره این روزهای پرسپولیس در شبکه دو مسابقه آشپزی می دهد برنامه «دست پخت های خودمانی» امشب 16 دی باحضور کمال کامیابی نیا و فرزاد آشوبی دو فوتبالیست کشومان روی آنتن می رود.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ دي ساعت 16:28

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، این برنامه پس از حضور چهره های عرصه بازیگری و خوانندگی این هفته میزبان دو فوتبالیست است. فرزاد آشوبی که در هر دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس بازی کرده و کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس در این برنامه آشپزی با هم رقابت می کنند.

«دست پخت های خودمانی» با هدف ترویج سنت های خوب ایرانی؛ غذاهای اصیل و مزه های از یاد رفته، فرصتی فراهم می کند تا هنرمندان و ورزشکاران در یک فضای صمیمی در تلویزیون آشپزی کنند و در کنار این آموزش فضایی شاد را برای خانواده های ایرانی ایجاد کنند.

این برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی  فریدالدین نیکجو با اجرای نسرین مقانلو و آرش ظلی پور کاری است از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو که دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 19:50 پخش می شود. تکرار این برنامه سه شنبه ها ساعت 13:30 و پنجشنبه ها ساعت 14:30 خواهد بود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن