تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819715836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلوپ: باید یک مدافع بخریم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کلوپ: باید یک مدافع بخریم




سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول با کمبود مهره برای خط دفاعی‌اش مواجه است و ممکن است برخلاف اظهارات اخیرش در بازار نقل‌و‌انتقالات به دنبال خرید مدافع جدید برود.





خبرگزاری تسنیم: یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در خانه استوک‌سیتی در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، اعتراف کرد که ممکن است مجبور شود در برنامه‌ قبلی‌اش برای بازار نقل‌و‌انتقالات تغییراتی ایجاد کند و برای خرید مدافعان جدید دسته به کار شود.

گزینه‌های کلوپ برای خط دفاعی لیورپول با مصدومیت مامودو ساخو محدود‌تر از قبل شد، چرا که به نظر می‌رسد مصدومیت مدافع فرانسوی مرسی‌سایدی‌ها شدید و خانه‌نشینی او طولانی باشد.

کلوپ که پیش از این هم دژان لوون، کولو توره و مارتین اسکرتل را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده است، در حال حاضر هیچ گزینه‌ آماده‌ای برای مرکز خط دفاعی تیمش ندارد. او در پاسخ به این سؤال که آیا در پنجره نقل‌و‌انتقالات برای برطرف کردن مشکلات خط دفاعی تیمش دست به کار می‌شود، اظهار داشت: در شرایط کنونی که ما هیچ مدافع میانی نداریم، فکر می‌کنم که باید فکری به حال این موضوع کرد. دو هفته پیش، ما سه مدافع میانی آماده داشتیم و وضعیت‌مان خوب بود. زمانی که من کارم را شروع کردم، لیورپول پنج مدافع داشت که جو گومز هم جزوشان بود. الان اما حتی یک مدافع هم نداریم.

کلوپ 48 ساله ادامه داد: می‌توانستیم برابر استوک‌سیتی پرچم سفید را بالا ببریم و بگوییم که هیچ تیمی برای به میدان فرستادن برابر حریف‌مان نداریم. ما به این بازی برای آماده کردن خودمان جهت بازی مقابل آرسنال نیاز داشتیم، اما اینکه جلوی استوک یکی تیم را به میدان بفرستیم و مقابل حریف بعدی یک تیم دیگر امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل ما هر کاری از دست‌مان ساخته بود انجام دادیم و بازیکنانم تمام تلاش‌شان را انجام دادند.






تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن