تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820218255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ به ۴ متر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: فرماندار کوهرنگ گفت: هم اکنون ارتفاع برف در نقاط مرتفع این شهرستان به بالای ۴ متر رسیده است.


تصویر ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ به ۴ متر رسید


به گزارش جام جم آنلاین مرتضی زمان پور با اشاره به اینکه ارتفاع برف در شهرستان کوهرنگ به بالای چهار متر رسیده است، اظهار داشت: بازگشایی راه ارتباطی روستاهای این شهرستان همچنان ادامه دارد. وی افزود: تاکنون به ۵۰۰ خودرو در جاده های این شهرستان به ویژه گردنه های مرتفع کوهرنگ امداد رسانی شده است. فرماندار کوهرنگ عنوان کرد: بارش برف امسال نسبت به سال های گذشته در این شهرستان بسیار خوب بوده است و امیدواریم بارش ها همچنان در این شهرستان ادامه داشته باشد. وی عنوان کرد: هم اکنون راه ارتباطی چلگرد - روستای شیخ علیخان در حال بازگشایی است و امیدواریم این راه ارتباطی هرچه سریعتر بازگشایی شود تا زمینه ورود گردشگران تا آبشار و روستای شیخ عیلخان فراهم شود. فرماندار کوهرنگ تاکید کرد: بارش شدید برف در ارتفاعات کوهرنک احتمال ریزش بهمن را در این شهرستان افزایش داده است.


سه شنبه 15 دی 1394 ساعت 12:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن