تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819615523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

/یک لحظه مکث/ آن روی سکه آزادسازی ماهواره برای هتل‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /یک لحظه مکث/
آن روی سکه آزادسازی ماهواره برای هتل‌ها
در حالی «رفع مشکل ماهواره در هتل‌های ایران» این روزها خبرساز شده است که معاون گردشگری کشور می‌گوید: هتل‌هایی که توریست خارجی دارند می‌توانند از شبکه‌های ماهواره‌ای مجاز شامل اخبار و مستند استفاده کنند.

خبرگزاری فارس: آن روی سکه آزادسازی ماهواره برای هتل‌ها



خبرگزاری فارس - گروه جامعه: این روزها در حالی خبر رفع مشکل ماهواره در هتل‌های ایران داغ شده است که این موضوع، بحث تازه‌ای نیست و سالهاست هتل‌هایی که میزبان توریست‌های خارجی هستند برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای را پخش می‌کنند. مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این باره می‌گوید: در جلسه‌ای که در آمل داشتیم بعضی از فعالان گردشگری نسبت به اینکه در دریافت برنامه‌های تلویزیونی داخلی در تأسیسات گردشگری با مشکل مواجه هستند گلایه داشتند و مطرح کردند که اگر ماهواره داشته باشند هم گیرنده داخلی آنها فعال خواهد بود و هم می‌توانند از برنامه‌های خبری شبکه‌های خارجی برای توریست‌ها استفاده کنند. وی در ادامه تصریح می‌کند: بنده هم اعلام کردم کسانی‌که بخواهند از ماهواره در هتل‌هایشان استفاده کنند باید درخواست خود را به میراث فرهنگی ارائه کنند تا ما به وزارت ارشاد اعلام کنیم و سپس مجوز دسترسی به ماهواره برای آنها صادر شود. معاون گردشگری کشور درباره اینکه حد و حدود استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای در هتل‌ها چگونه است؟ می‌گوید: اول اینکه هتل‌هایی که پذیرای توریست خارجی هستند می‌توانند درخواست استفاده از ماهواره را داشته باشند، دوم اینکه محدوده استفاده از ماهواره تنها شبکه‌های خبری و مستند مجاز است و هتل‌ها نمی‌توانند هر شبکه‌ای را آزادانه به نمایش بگذارند.  

  رحمانی موحد در پاسخ به اینکه گفته می‌شود بعضی از استانها سلیقه‌ای عمل می‌کنند و حتی نمی‌گذارند شبکه‌های خبری ماهواره‌ هم در هتل‌ها پخش شوند، تأکید می‌کند: کسی اجازه ندارد در این باره سلیقه‌ای عمل کند، هتل‌ها می‌توانند شبکه‌های خبری و مستند مجاز ماهواره را که وزارت ارشاد اجازه می‌دهد، پخش کنند. جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران کشور نیز در این باره گفته است: اکنون هتل‌های پرستاره که میزبان مهمانان خارجی هستند می‌توانند شبکه‌های خبری خارجی را به زبان‌های عربی، انگلیسی یا فرانسوی تماشا کنند. در برخی از استان‌ها اداره ارشاد مشکل ایجاد می‌کرده و سلیقه‌ای عمل می‌کرده بنابر این در بعضی هتل‌ها امکان استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای وجود نداشته است.

94/10/14 - 00:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن