تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820717417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت موشک های مدرن مبتنی بر سیاست های دفاعی و خودکفایی نظامی است


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: خبرگزاری بسیج: معاون امور بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: سیاست راهبردی نظام اسلامی زیربار ظلم نرفتن و تلاش برای رسیدن به اهداف اصولی اسلامی است و نتیجه این سیاست رسیدن به خودکفایی در تسلیحات نظامی و ساخت موشک های مدرن با هدف دفاعی است.
به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی با تاکید بر اینکه همه آحاد ملت با حفظ وحدت باید پشتیبان ولایت فقیه باشند افزود: دشمنان در برهه های مختلف از جمله فتنه 88 تلاش کرده اند تا ارکان اصلی انقلاب اسلامی از جمله ولایت فقیه را هدف بگیرند اما اتحاد و هوشیاری ملت ایران مانع رسیدن آنان به اهدافشان شده است.
وی گفت: امروز ستون خیمه مقاومت اسلامی در منطقه، ایران است در حالیکه در هر گوشه ای از این خیمه یکی از کشورهای اسلامی و آزادیخواه قرار دارد و همین مقاومت اسلامی است که امنیت را برای کشور عزیز ایران در منطقه و جهان به ارمغان آورده است.
قمی با اشاره به توافق برجام آن را دلیل منطق فرهنگ ملت ایران ذکر کرد و افزود: آمریکا و غربی ها از این فرصت باید بخوبی استفاده کرده و بدی هایی که در حق ملت ایران کردند جبران کنند اما به نظر می رسد آنان اشتباهات خود را تکرار می کنند.
وی با اشاره به جنایت های گروهک های تکفیری و داعش افزود: همه مسلمانان بدانند این گروهک ها که دست پرورده صهیونیسم وسلفی ها هستند دوامی نخواهند داشت و این مزدور آمریکا بزودی از بین خواهد ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]
ساخت موشک های مدرن مبتنی بر سیاست های دفاعی و خودکفایی نظامی است






یکشنبه ، ۱۳دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن