تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850181




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار وادا در دهکده بازی‌های ریو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استقرار وادا در دهکده بازی‌های ریو ماموران جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) از دو روز پیش در دهکده بازی‌های ریو استقرار پیدا کرده‌اند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۳ دي ساعت 12:11

خبرگزاری پانا+المپیک

به گزارش خبرگزاری پانا، وادا از دو روز گذشته در دهکده بازی‌های ریو مستقر شده و به صورت نمادین کارش را آغاز کرده است. ماموران وادا هر روز گردش‌هایی را در شهر ریو خواهند داشت تا بدانند چطور باید در اسرع وقت خودشان را به سالن‌ها برسانند. وادا دالان‌هایی را در ریو دارد تا در انتقال نمونه‌ها دخالتی از سوی افراد غیرمسئول ایجاد نشود. این ماموران از حالا در ریو هستند تا از استریل بودن محیط مطمئن شوند. تشخیص سریع دوپینگ از مهمترین برنامه‌های واداست که برای این منظور کیت‌های تشخیص آلمانی که زبانزد است در ریو استفاده می‌شود. ضریب دقت این کیت‌ها بسیار بالاست و در مدت کمتری جواب مشخص می‌شود. پیش‌بینی شده 5 هزار و 500 نمونه از بازی‌های المپیک و پارالمپیک گرفته خواهد شد که این موضوع به کار سخت و شبانه‌روزی نیاز دارد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن