تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819985977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ دختربچه زیر چرخ‌های اتوبوس شهری


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرگ دختربچه زیر چرخ‌های اتوبوس شهری
کد خبر: ۵۵۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ - 03 January 2016


دختربچه کاشانی هنگام پیاده شدن از اتوبوس شهری زیر چرخ‌های اتوبوس افتاد و جان باخت.

به گزارش فرهیختگان، گفته می‌شود لباس این دختر هفت ساله لای در اتوبوس گیر کرد و راننده بدون اطلاع از اینکه او هنوز پیاده نشده است، حرکت و چرخ‌های اتوبوس از روی دختر عبور کرد.

عصر پنجشنبه گذشته کاسبان و عابران محله شاهزاده ابراهیم کاشان با صحنه بسیار دلخراشی جلوی این امامزاده روبه‌رو شدند. دختر هفت ساله‌ای که همراه مادرش قصد پیاده شدن از اتوبوس را داشت، دچار حادثه شد و همه چیز آنقدر سریع رخ داد که هیچ یک از شاهدان ماجرا نتوانستند به او کمک کنند.

یکی از راننده‌های تاکسی تلفنی که در آن محل کار می‌کند، درباره این حادثه به «فرهیختگان»
گفت: «مادر و دختر قصد پیاده شدن از اتوبوس را داشتند که راننده اتوبوس بدون توجه به اینکه دختربچه هنوز پیاده نشده دکمه را زد، در بسته شد و لباس دختر لای در گیر کرد.»

این راننده همچنین گفت: «دختربچه سعی کرد بیرون بپرد، اما دقیقا افتاد زیر اتوبوس و راننده هم بلافاصله حرکت کرد و از روی کودک رد شد.» یکی دیگر از شاهدان ماجرا نیز درباره این اتفاق گفت: «با اینکه خیلی از کسانی که در ایستگاه حضور داشتند با فریاد از راننده اتوبوس خواستند که حرکت نکند با این حال راننده فوری حرکت کرد و این حادثه رخ داد.»

او همچنین گفت: «نمی‌دانم راننده‌های اتوبوسرانی در دوره‌هایی که می‌گذرانند چه آموزش‌هایی می‌بینند، اما به نظرم در اولین گام باید این را بدانند تا زمانی که افراد پیاده نشده‌اند و در آینه آنها را ندیده‌اند، حرکت نکنند.»

محمدحسین مکی، رئیس اورژانس کاشان، درباره این حادثه به «فرهیختگان» گفت: «این حادثه تلخ که پس از زمین خوردن دختربچه رخ داد در دم باعث فوت دختر هفت ساله شد.»

او همچنین ادامه داد: «امدادگران اورژانس کمتر از چند دقیقه پس از اعلام به مرکز اورژانس در محل حاضر شدند، اما کودک هفت ساله به دلیل آسیب و له‌شدگی شدید اندام‌ها زیر چرخ‌های اتوبوس جان خود را از دست داده بود.»

گرچه گفته می‌شود راننده این اتوبوس مقصر حادثه بوده، اما هنوز خبری از این پرونده در اختیار رسانه‌ها قرار داده نشده است. پیگیری‌ها حاکی از آن است که راننده اتوبوس در بازداشت بوده و کسی در دادسرای کاشان درباره این پرونده اظهارنظر نکرده است.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن