تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820004768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/رقابت‌هاي كشتي جام تختي/ سعيد اميري قهرمان وزن ‌٩٦ كيلوگرم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /رقابت‌هاي كشتي جام تختي/ "سعيد اميري" قهرمان وزن ‌٩٦ كيلوگرم شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - كشتي

در چهل و پنجمين و آخرين مسابقه روز نخست رقابت‌هاي جام تختي در كرمانشاه كه مربوط به فينال وزن 96 كيلوگرم بود، سعيد اميري كشتي‌گير كرمانشاهي تيم ملي با غلبه بر "عليرضا رباط‌مرادي" قهرمان اين وزن نام گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه كرمانشاه، در ادامه رقابت‌هاي بيست و هشتمين دوره جام جهان پهلوان تختي در كرمانشاه، سعيد اميري در حالي به مقام نخست دست يافت كه در تايم اول رقابت خود با رباط مرادي نتيجه را بعد از تساوي صفر صفر و به واسطه قرعه به حريف خود واگذار كرد.

در تايم دوم اين رقابت در حالي كه اميري بسيار پركار تر نشان مي داد با اجراي فن زير دو خم يك امتياز از حريف خود گرفت و با تكميل آن با اجراي بار انداز اين تايم را به نفع خود به پايان رساند در تايم سوم اين رقابت بعد از زير گيري ناقص، رباط مرادي اميري موفق شد با اجراي يك ركوي ضمن گرفتن يك امتياز حريف خود را به پل برده و يك امتياز ديگر را به دست آورد.

در ادامه اين تايم نيز "اميري" يك بار ديگر از زيرگيري اشتباه رباط مرادي استفاده و حريف خود را در خاك گذاشت و اين تايم را با نتيجه سه بر صفر به پايان رساند تا قهرمان وزن 96 كيلوگرم نام گيرد.

در رقابت‌هاي شانس مجدد اين وزن نيز "اباذر اسلامي" با غلبه بر ياسر قرباني و جعفر دليري با غلبه بر آرش مرداني مقام سوم مشترك را به دست آوردند و صاحب گردن آويز برنز شدند.

در وزن 96 كيلوگرم 11 كشتي گير وزن كشي كرده بودند كه از سرشناس ترين آنها مي توان از عليرضا حيدري، سعيد ابراهيمي، ياسر قرباني، حميد سيفي، آرش مرداني و جعفر دليري ياد كرد.

رقابت‌هاي روز نخست جام جهان پهلوان تختي با انجام اين رقابت به پايان رسيد و فردا اين رقابت‌ها در چهار وزن باقي مانده ادامه خواهد يافت.

انتهاي پيام
 پنجشنبه 16 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 440]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن