تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820534236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار مشهد تاكيد كرد: ايجاد بانك اطلاعاتي محلات شهر انجام اقدامي جدي براي ايمن‌سازي و رفع كمبودهاي سطح پياده‌روها


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: شهردار مشهد تاكيد كرد: ايجاد بانك اطلاعاتي محلات شهر انجام اقدامي جدي براي ايمن‌سازي و رفع كمبودهاي سطح پياده‌روها


خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: شهرستان‌ها

شهردار مشهد در بازديد از سطح فعاليت‌ها و اقدامات شهرداري منطقه پنج مشهد، رفع نارسايي‌هاي شهري، مناسب‌سازي خيابان‌ها و معابر و ارتقاي كيفي خدمات شهرداري را در ايجاد رفاه و آسايش عمومي مورد تاكيد قرار داد.

به گزارش واحد دريافت خبر ايسنا منطقه خراسان، مهندس سيد محمد پژمان در اين بازديد با بررسي نحوه خدمات شهرداري منطقه در مناطق گلشهر، مهرآباد، صد متري، بلوار ميرزا كوچك خان ضمن اظهار رضايت از كيفيت خدمات شهري و نظافت عمومي منطقه كه با مشاركت خوب مردم از وضعيت مطلوبي برخودار است، نارسايي‌هاي موجود در زمينه بهسازي معابر و رفع موانع از معابر و گسترش فضاي سبز، افزايش امكانات عمومي و خدماتي از جمله ميادين ميوه و تره بار و فضاهاي ورزشي را براي گذران اوقات فراغت شهروندان مورد تاكيد قرار داده و از شهردار منطقه خواست در اين خصوص اهتمام داشته باشد.

وي افزود: شهردار هر منطقه بايد به صورت دقيق از جزئيات امور سطح منطقه آگاه و در برابر مشكلات شهرواندان نيز به صورت كامل پاسخگو باشد.

وي با بيان اين كه با يك نگاه فني، دقيق و كارشناسي بايد مسائل و مشكلات سطح مناطق شهر ليست شود، خواستار ايجاد بانك اطلاعاتي از وضعيت محلات شد و تصريح كرد: استقرار اين سامانه موجب اطلاع‌يابي دقيق از نقاط قوت، ضعف و مسائل مختلف سطح محلات مي‌شود و در نتيجه باعث تسريع در روند حل معضلات و افزايش رضايتمندي شهروندان مي‌شود.

وي بسياري از نقص‌هاي موجود در سطح مناطق شهري مشهد را جزيي دانست و نابساماني در وضعيت پياده‌روها و آسفالت معابر را از جمله مهمترين مشكلات سطح اين مناطق عنوان كرد و خواستار رفع آن در كمترين زمان ممكن شد.

شهردار مشهد ادامه داد: بايد براي ايمن‌سازي و رفع كمبودهاي سطح پياده‌روها اقدامي جدي صورت گيرد و نيز اطراف كليه مراكز عمومي از جمله مساجد و مدارس نيز از آسفالت‌هاي مناسبي برخوردار باشد.

به گفته پژمان ايجاد نواحي شهري باعث افزايش قدرت عملياتي شهرداري در مسائل مختلف شهر و موجب افزايش سطح تماس اين مجموعه با مردم شده است.

انتهاي پيام
 پنجشنبه 16 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن