تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820579308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشخصات گوشی پگاسوس ایسوس فاش شد


واضح آرشیو وب فارسی:داغ نیوز: مشخصات و تصاویر گوشی جدیدی از ایسوس از سری پگاسوس با نام X005 توسط آژانس TENAA فاش شده است.

zoomit.ir – میعاد بافراست: به نظر می رسد ایسوس قصد دارد گوشی جدیدی از سری پگاسوس با نام X005 را معرفی کند. این گوشی تاییدیه های لازم را توسط آژانس رگولاتوری چین، TENAA دریافت کرده و مشخصات و تصاویر آن قبل از معرفی فاش شده است.

به نظر می رسد این گوشی نسل جدید گوشی X002 پگاسوس خواهد بود و از لحاظ مشخصات فنی نیز کمی ضعیف تر از Pegasus 2 Plus X550 است. البته طراحی گوشی جدید بسیار متفاوت تر از دو گوشی ذکر شده است.
از مشخصات فنی فاش شده نیز می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش ال ای دی، دوربین خودعکس (سلفی) ۵ مگاپیکسل، پردازنده ی هشت هسته ای با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و دو گیگابایت رم اشاره کرد.
گوشی جدید پگاسوس دارای سیستم عامل اندروید ۵.۱ با رابط کاربری Zen UI بوده و در حدود ۱۷۷ گرم وزن دارد. سری پگاسوس ایسوس گوشی های با قیمت مناسب هستند و انتظار می رود گوشی جدید نیز قیمت پایینی داشته باشد.
ممکن است ایسوس این گوشی را ... [ مشاهده متن کامل خبر در داغ نیوز ]
مشخصات گوشی پگاسوس ایسوس فاش شد






شنبه ، ۱۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: داغ نیوز]
[مشاهده در: www.daghnewz.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن