تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضابطیان: اینانلو سرخوشانه زندگی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ضابطیان: اینانلو سرخوشانه زندگی کرد




منصور ضابطیان که از شنیدن خبر درگذشت محمدعلی اینانلو به شدت متاثر شده بود، گفت: هیچ وقت رفتن استاد اینانلو را باور نمی‌کنیم و لزومی هم ندارد که باور کنیم؛ چراکه ایشان با آثاری که از خود بر جای گذاشت یادش همیشه زنده خواهد بود.





خبرگزاری ایسنا: منصور ضابطیان که از شنیدن خبر درگذشت محمدعلی اینانلو به شدت متاثر شده بود، گفت: هیچ وقت رفتن استاد اینانلو را باور نمی‌کنیم و لزومی هم ندارد که باور کنیم؛ چراکه ایشان با آثاری که از خود بر جای گذاشت یادش همیشه زنده خواهد بود.

این مجری و برنامه‌ساز تلویزیون که در برنامه «رادیو هفت» تجربه همکاری با مرحوم اینانلو را داشت، در بیان خاطراتش از آن هنرمند فقید یادآور شد: آقای محمدعلی اینانلو نه تنها یک استاد خوب بودند، بلکه یک دوست فرهیخته بودند؛ به ویژه اینکه همیشه علاقه‌مند به سفر بودند و این علاقه‌مندی مشترک بین من و ایشان باعث می‌شد، خیلی وقت‌ها با زنده‌یاد اینانلو درباره سفرهایم مشورت کنم.

وی ادامه داد: مرحوم اینانلو سرخوشانه زندگی کرد و این مهم‌ترین ویژگی‌اش بود. او فراوان آموخت و فراوان‌تر به اطرافیانش آموزش داد.

ضابطیان همچنین درباره اینکه محمدعلی اینانلو چه مدت زمانی با برنامه «رادیو هفت» همکاری داشت‌؟ به خبرنگار ایسنا گفت: آقای اینانلو حوالی بهمن سال 91 بود که با برنامه ما کار می‌کرد و گاهی متن‌های برنامه را می‌خواند و یک بار هم به یاد دارم که یک گفت‌وگوی مفصل با ایشان گرفتم که از برنامه «رادیو هفت» پخش شد.

محمدعلی اینانلو - مجری، روزنامه‌نگار و کارشناس محیط زیست - ساعت هفت صبح امروز - 12 دی ماه - درگذشت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحوم دوشنبه - 14 دی ماه - ساعت 10 صبح از مقابل مسجد بلال برگزار می‌شود.

مراسم ترحیم زنده‌یاد محمدعلی اینانلو، روز چهارشنبه - 16 دی ماه - از ساعت 14 الی 15:30 در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.







تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن