تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819666546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکاشوند: داشبورد مدیریتی، ابزاری قدرتمند برای تصمیم گیری صحیح و به موقع مدیران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ترکاشوند: داشبورد مدیریتی، ابزاری قدرتمند برای تصمیم گیری صحیح و به موقع مدیران است استان‌ها > البرز - شهردار کرج، بهره گیری از داشته های موجود در داشبورد مدیریتی را امکانی قدرتمند برای تصمیم گیری بهتر و مناسب تر مدیران دانست.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند این مطلب را عنوان کرد و از پیگیری راه اندازی سیستم گزارشی به مدیران در این دستگاه خبر داد.
وی اظهار داشت: بخش بسیار مهمی از تصمیم گیری ها، تحت تاثیر اطلاعات و گزارشاتی است که در اختیار مدیر قرار می گیرد و نبود این اطلاعات می تواند عوارض سنگینی را در تصمیم گیری ها به جا بگذارد.
شهردار اضافه کرد: داشبورد مدیریت شهری، امکان و فرصتی است که با بهره گیری از سیستم گزارش دهی دیجیتال، مدیران و مسئولان تصمیم گیر را در جریان آخرین آمار و اطلاعات مربوط به مجموعه قرار دهد تا از این طریق کیفیت تصمیم گیری و برنامه ریزی ارتقاء یابد.
به گفته ترکاشوند، اگر استفاده از آمار مرجع تصمیم گیری مدیران قرار گیرد، بهترین نتیجه حاصل خواهد شد.
این مسئول به معرفی بیشتر این سیستم پرداخت و یادآور شد: چنان که بخش زیادی از اطلاعات خودرو در داشبورد آن نهادینه شده و کیفیت و میزان دمای آب رادیاتور، بنزین باقی مانده، سرعت، وضعیت ایمنی و نظایر آن را در اختیار راننده قرار می دهد، داشبورد مدیریتی بسیاری از اطلاعات آماری، پرسنلی، هزینه ای و مانند آن را به مدیران نمایش می دهد.
وی با بیان اینکه این اطلاعات در حوزه مدیریتی و تصمیم گیری کلیدی و حیاتی به شمار می آید، سهولت بررسی و ملاحظه گزارشات را از ویژگی های داشبوردهای مدیریتی عنوان کرد.
ترکاشوند با یادآوری اینکه اطلاعات حوزه های قابل گزارش گیری بزودی در قالب این داشبورد مدیریتی گنجانیده می شوند، افزود: این امر ضمن انتقال آمار و اطلاعات، تسریع در فرایند تصمیم گیری را برای مدیران به همراه دارد.
شهردار، اجرای این سیستم در مجموعه شهرداری را با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ارزیابی کرد و اذعان داشت: با پیگیری های این سازمان، سیستم داشبورد مدیریتی با محوریت ارائه آخرین و به روزترین اطلاعات و آمار موجود اجرایی خواهد شد و مدیران می توانند با دسترسی به گزارشات، اقدامات و تصمیم گیری های موثر و مطلوبی را صورت دهند.

کلید واژه ها: استان البرز -




شنبه 12 دی 1394 - 09:53:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن