تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819970544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب با مقاومت مردم و مدیریت رهبری عمق پیدا کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: مشاور فرهنگی نمایندگی ولی فقیه سپاه وی با بیان اینکه با ایستادگی و مقاومت مردم و جوانان و مدیریت عالی رهبری و خون شهداء انقلاب اسلامی عمق پیدا کرده است ، بیان داشت: ویژگی بارز امسال انتخابات است و دشمنان خارجی در انتخابات به دنبال راه اندازی فتنه گری و انقلاب مخملی هستند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار سامان ما، سردار محمد علی آسودی در مراسم گرامیداشت 9 دی در شهرستان سامان با بیان اینکه بزرگترین دروغ تاریخی مدعیان فتنه 88 تقلب در انتخابات بوده است، اظهار داشت: در فتنه 88 بحث تقلب در انتخابات برای آشوب و فتنه برنامه ریزی شده بود و بعد از فروکش شدن فتنه 88 ، خلق حماسه ای بزرگ در سراسر کشور به صورت خود جوش با هر گرایش به وجود آمد.
وی افزود: تقلب در انتخابات شعار محوری فتنه گران برای اردوکشی خیابانی بود که امریکا و کشور های اروپایی نیز از سران فتنه حمایت کردند.
آسودی با بیان اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، اذعان داشت: مردم اعتماد به مراجع و ولی فقیه دارند و فصل خطاب رهبری است ، مردم ترسی ندارند و اگر مردم ترسی داشتند انقلاب نمی کردند.
وی با اشاره بر اینکه شعار فتنه گران و اوباش اصل ولایت فقیه بوده است ، مردم با بصیرت ایستادند و سره را از ناسره تشخیص دادند، بیان داشت: توهین های فتنه گران به ولایت فقیه و ارزش های انقلاب و هتک حرمت به عاشورای حسینی ، در حالی که مردم مسلمان متعهد عاشق امام حسین (ع) در حال عزاداری ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

جمعه ، ۱۱دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن