تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819618451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوانان ایران در تورنمنت 6 جانبه ترکیه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جوانان ایران در تورنمنت 6 جانبه ترکیه
جوانان ایران که خورد را برای رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می کند بهمن ماه راهی تورنمنت ترکیه می شود.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیر حسین پیروانی بعد از صعود به مرحله نهایی رقابت های قهرمانی آسیا از اواخر ماه گذشته اردوهای آمادهسازی خود را آغاز کردند و در اولین مرحله بازیکنان به مدت 5 روز در کمپ تیم های ملی زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند که قرار است مرحله دوم این اردوها از پانزدهم ماه جاری پیگیری شود.

در شرایطی که قرار بود طی رایزنی های صورت گرفته جوانان ایران مثل سال های قبل در تورنمنت سن پطرزبورگ حضور داشته باشند تا چند بازی تدارکاتی مناسب انجام دهند سفر به روسیه لغو شد تا جوانان کشورمان این بار راهی ترکیه شده و بهمن ماه در تورنمنت 6 جانبه این کشور حاضر شوند. این تورنمنت در رده سنی 21 سال برگزار می شود که از جمع تیم های حاضر تنها ایران با تیم زیر 19 سال به میدان خواهد رفت. تا کنون حضور ایران ، ترکیه ، عربستان ، آذربایجان و بحرین در این تورنمت نهایی شده و قرار است یک تیم اروپایی سرشناس هم به این جمع اضافه شود.

رقابت های قهرمانی آسیا سال آینده بهمن ماه در کشور بحرین برگزار می شود و 4 تیم برتر مسابقات راهی جام جهانی 2017 جوانان زیر 19 سال در کره جنوبی خواهند شد.

جوانان

ارسال به تلگرام


09:18  1394/10/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن