تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819993250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژگی بزرگ حماسه 9 دی همدلی مردم با نظام و رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: فتنه 88 را می توان برای چندمین بار تقابل آشکار دشمن با نظام، رهبری و امت عنوان کرد؛ فتنه ای که پشت پرده آن هدف شومی جز لطمه زدن به انقلاب و تفرقه میان امام و امت نبود.
به گزارش خبرگزاری بسیج، فتنه 88 را می توان برای چندمین بار تقابل آشکار دشمن با نظام، رهبری و امت عنوان کرد؛ فتنه ای که پشت پرده آن هدف شومی جز لطمه زدن به انقلاب و تفرقه میان امام و امت نبود، اما به حمداله دشمنان این بار نیز در محاسات سیاسی خود اشتباه کردند و پاسخ خود را از مردم همیشه در صحنه و پشتیبان نظام و ولایت در حماسه 9 دی ماه سال 88 دریافت کردند؛ حماسه ای که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان یک حرکت الهی یاد کرد .
در همین خصوص مصاحبه ای را با سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به شرح ذیل ترتیب داده شده است.
چه عواملی باعث به وجود آمدن فتنه 88 شدند؟
سردار کشکولی: در جریان وقوع فتنه و شورش ها همیشه بیشترین تقصیرها بر گردن فرماندهان و رهبران احزاب است .
به نظر من سه عامل داخلی و خارجی دست به دست هم داد تا فتنه 88 شکل بگیرد.اولین عاملِ داخلی، شخصیتی و ناشی از حب، بغض، حسادت، کینه، کبر، غرور و خودشیفتگی است، این ها عواملی است که اگر در شخصیت هر فردی وجود داشته باشد در بزنگاه ها و در مواقع حساس بروز می کند.
دومین عامل داخلی ناشی از ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

چهارشنبه ، ۹دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن