تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820433721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور کمرنگ دانشگاهیان برای نمایندگی مجلس، چرا و به چه علت


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حضور کمرنگ دانشگاهیان برای نمایندگی مجلس، چرا و به چه علت
رئیس دانشگاه اراک از کاندید شدن پنج استاد و کارمند دانشگاه اراک و چند دانشجو برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
آفتاب : دکتر سعید حمیدی در گفت‌و گو با ایسنا، با بیان اینکه امسال سه نفر از اساتید دانشگاه اراک، دو کارمند و چند دانشجوی این دانشگاه برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی کاندید شده‌اند، افزود: در مجموع می‌توان گفت حضور اساتید و دانشگاهیان در این عرصه چندان پررنگ نیست، اما امید است به مرور شاهد حضور پررنگ‌تر آنها در این عرصه‌ها باشیم.

وی ادامه داد: متأسفانه فضای سیاسی و انتخاباتی به گونه‌ای شده که ورود به این عرصه مستلزم مدنظر قرار دادن بسیاری مسائل جانبی و حاشیه‌ای است، شاید به همین دلیل است که این نقش در بین دانشگاهیان کمرنگ دیده می‌شود.

حمیدی با اشاره به اینکه به جز مسائل مالی برای انجام تبلیغات، وجود برخی حواشی باعث می‌شود فضای رقابتی برای دانشگاهیان مناسب و راحت نباشد، بیان کرد: عرصه رقابت انتخاباتی در سراسر دنیا به همین شکل بوده و همراه با بد‌اخلاقی‌هایی است که موجب عدم تمایل نخبگان و دانشگاهیان به این عرصه می‌شود.

رئیس دانشگاه اراک گفت: دانشگاهیان از لحاظ گوناگون مورد تأیید مردم هستند و راه پیدا کردن هر عضو هیئت علمی به مجلس از نقاط قوت و برجسته نظام محسوب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آمارها نشان از این دارد که حضور نخبگان و دانشگاهیان در این عرصه نتایج بهتری در برداشته است، افزود: مسائل حاشیه‌ای موجب قطع این ارتباط با دنیای سیاست می‌شود و ممکن است مباحث سیاسی در وضعیت کاری علمی و آموزشی آنها تأثیرگذار باشد.




تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن