تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار عمار حکیم با امام جمعه خراسان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دیدار عمار حکیم با امام جمعه خراسان
‌حجت‌الاسلام والمسلمین عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و ابراهیم جعفری وزیر امور خارجه عراق با آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کردند.
به گزارش نامه نیوز، منطقه خراسان، همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) عمار حکیم در این دیدار به ارائه گزارشی درباره شرایط کشور عراق پرداخت و با اشاره به پیروزی‌های اخیر ارتش و نیروهای مردمی بر داعش، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک سراسر جهان اسلام از وجود گروه‌های تروریستی و تکفیری پاک شود.


وی با اشاره به حضور گسترده گروه‌های مختلف مردم عراق در مقابله با دشمن تکفیری، اظهار کرد: حضور برادران شیعه و سنی در کنار همه اقوام عراقی در این عرصه پیکار، پدیده مبارکی است که به حفظ وحدت و یکپارچگی عراق کمک خواهد کرد.


آیت‌الله واعظ طبسی نیز در این دیدار ضمن اشاره به ضرورت مبارزه با استکبار و گروه‌های تروریستی بیان کرد: برای ما عزت، استقلال و تمامیت ارضی عراق بسیار اهمیت دارد و این مهم با وحدت و گذشت بدست می‌آید؛ بنابراین امیدواریم خداوند متعال شما، دوستان و هم فکران‌تان را کمک کند که این اتحاد، وحدت و برادری را با تدبیر دنبال کنید.


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی همچنین با اشاره به پیروزی‌های اخیر ارتش عراق در برابر تروریست‌ها، تصریح کرد: این پیروزی‌ها نشانه روشنی است که در صورت وحدت و اتکای به خداوند متعال می توان همه دشمنان را شکست داشت و شک نداریم که این مهم بدست می‌آید.


وی با آرزوی سعادت، صحت و سربلندی مردم عراق، ابراز امیدواری کرد که پیروزی‌های اخیر همچنان تداوم داشته باشد و امنیت و آرامش در سراسر کشور عراق حاکم شود.


آیت‌الله واعظ طبسی با تاکید بر اینکه مردم عراق ملت غیور و مقاومی هستند، گفت: اطمینان داریم که با حفظ وحدت و برادری و با تدبیر مناسب می‌توان دشمن تروریستی و تکفیری را شکست داد و نه تنها عراق که تمام سرزمین‌های اسلامی را از وجود این گروه‌ها پاک کرد.


نماینده ولی فقیه در خراسان همچنین با تاکید بر اینکه گروه‌های تروریستی زائیده استکبار جهانی هستند، اظهار کرد: مقوله استکبارستیزی و مبارزه با استکبار مساله بسیار مهمی است که باید در سراسر جهان اسلام مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه دشمن اصلی ما مستکبران هستند و هدف آن ها از ایجاد گروه‌هایی مثل داعش و النصره نیز اختلاف افکنی در جهان اسلام و حصول منافع خودشان است.


وزیر امور خارجه عراق نیز طی سخنانی در این دیدار، گزارشی از وضعیت نبرد با داعش ارائه و درباره عملیات آزاد سازی رمادی و تبعات آن نیز توضیح داد.


وی با تاکید بر اینکه مصیبت‌های کنونی امت اسلامی به دلیل فراموش کردن توصیه‌های پیامبر اکرم(ص) به وجود آمده است، تصریح کرد: امروز همه مسلمانان باید بدانند که عراقی‌ها به نیابت از جهان اسلام در برابر تروریست‌ها ایستاده‌اند. تروریست‌ها به هر عمل وحشیانه‌ای دست می زنند تا در برابر ما ایستادگی کنند و ما در شرایط امروز می‌خواهیم پیام وحدت بخش جهان اسلام را عملی کنیم؛ چراکه وحدت تنها راه پیروزی ماست.


منبع: ایسنا


۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن