تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820450267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوشش 5 هزار نفری برای دوره های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد پوشش 5 هزار نفری برای دوره های سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:از این تعداد2 هزار و 96 نفر در دوره سوادآموزی هزار و505 نفر در دوره انتقال وهزار و401 نفر در دوره تحکیم هستند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۸ دي ساعت 18:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، هادی زارع پور درنشست با خبرنگاران رسانه های استان گفت: این میزان 77 و 47 صدم در صد جمعیت هدف استان است.

وی با اشاره به اینکه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان رتبه دوم کشور را در فعالیت های سال جاری کسب کرد وگفت: این شورا در استان، شهرستانها ومناطق تشکیل وفعالیتهای سوادآموزی را ساماندهی می کنند.

  مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس سرشماری سال 1390 میانگین میزان باسوادی استان 92 درصد که 95 درصد در شهرها و 85 درصد در روستاها باسوادند و 94 درصد مردان وزنان نیز 86 درصد باسواد شده اند.

  وی گفت: هم اکنون میزان باسوادی استان حدود 96 درصد است.

  زارع پور گفت: طرح خواندن با خانواده با 9 عنوان کتاب-حلقه های کتابخوانی 10 نفر با 29 حلقه و 290 سوادآموز-مراکز یادگیری محلی با آموزش مهارتهای زندگی وحقوق شهروندی در 5 مرکز-طرح آزمایشی آسان آموزی با رویکرد فرد به فرد با پوشش 200 نفر از مهمترین طرحهای حوزه سوادآموزی در استان است.

وی گفت: جهت تحقق برنامه های سوادآموزی، 24 دستگاه اجرایی ونهاد با آموزش وپرورش مشارکت دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن