تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820428302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگرد و روزنامه نگار زن هفت چهره / عکس


واضح آرشیو وب فارسی:پایتخت: «باگلارکا بالوگ» روزنامه نگار 34 ساله اهل مجارستان است که به دور دنیا سفر می کند تا درباره مردم و موضوعات مربوط به آنها بنویسد.
به گزارش پایتخت ، بالوگ در آخرین سفر خود تحت تأثیر زیبایی چهره های قبایل بومی آفریقا قرار گرفته و در نهایت تصمیم گرفت تا عکسی با چهره طبیعی خودش را با کمک یک طراح و گرافیست به شکل هفت قبیله آفریقایی درآورد.
این انگیزه همگی برگرفته از زندگی در چندین کشور آفریقایی در طول سال ها است و به نوعی هشدار برای قبایل رو به انقراض آفریقاست که پوشش، رسوم و شیوه زندگی آنها رو به کمرنگ شدن است.
در ادامه مجموعه کارهای این روزنامه نگار جهانگرد را مشاهده می کنید:
قبیله «هیمبا» با 50 هزار سکنه در شمال نامبیا و جنوب آنگولا قرار دارد که ثروت افراد قبیله بر اساس تعداد گاوها سنجیده می شود. ساکنان قبیله پوست بدن خود را با "Otjize" ترکیبی از چربی شیر و اخرا برای جلوگیری از صدمات ناشی از وضعیت آب و هوایی و نیش حشرات می پوشانند که به مرور زمان، پوست آنها را به رنگ خاص قرمز و قهوه ای - رنگ زمین و اکسیر حیات: خون - درمی آورد و نماد قبیله نیز محسوب می شود.
قبیله «ترکانا» با جمعیتی 988 هزار نفره در شمال غربی کنیا زندگی می کنند و با پرورش شتر و سبدبافی امرار معاش کرده و داشتن حیوانات خانگی چون الاغ، بز بخش مهمی ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری پایتخت ]

سه شنبه ، ۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایتخت]
[مشاهده در: www.paytakhtpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن