تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820542986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نباید بگذاریم 9 دی به فراموشی سپرده شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نباید بگذاریم 9 دی به فراموشی سپرده شود
امام جمعه شهر بهار گفت: این روز از ایام الله است و نباید بگذاریم این روز به فراموشی سپرده شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام حاتم نیا گفت:روز 9 دی باید در کنار دیگر ایامی مثل 12 بهمن و روز قدس بزرگ داشته شود و این روز از ایام الله است و ما نباید بگذاریم که این روز به فراموشی سپرده شود تا شاید افرادی که هنوز در خواب غفلت به سر می برند از خواب غفلت بیدار شوند.
امام جمعه  شهرستان  بهار  در بیان اهمیت روز 9 دی گفت: همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرموده اند این روز در تقویم انقلاب اسلامی و نظام ایام الله شمرده می شود.

حجت الاسلام حاتم نیا افزود: در روز 9 دی انقلاب دیگری همچون انقلاب سال 56 و 57 رخ داد و مردم به صورت خودجوش از هر خانه و کوچه به خیابان ها می آمدند و در همانند روزهای انقلاب می خروشیدند.

وی افزود: دلیل خروش مردم در روز 9 دی، انقلاب بود و اهل بیت وخاصه امام حسین (ع) و همینطور برای لبیک گویی به مقام معظم رهبری مردم به خیابان ها آمدند.

امام جمعه بهار افزود: حماسه 9 دی دو مسئله را در بر دارد یکی خطبه های مقام معظم رهبری در نماز جمعه که به عنوان فصل الخطاب بود و موجب بصیرت افزایی مردم شد و دیگری لبیک مردم به رهبری بود که باعث خاموشی آتش فتنه در کشور شد.

وی افزود: خصوصیات بارزی در این روز نهفته است و از ابعاد مختلف می توان آن را بررسی کرد اما آنچه که اهمیت دارد بصیرت افزایی در این روز است و افرادی که بصیرت بالایی دارند باید مراقب باشند تا این روز به فراموشی سپرده نشود و دیگران هم اگر ابهاماتی برایشان باقی مانده بصیرت افزایی شده و این روز را به عنوان سند بزرگی در تقویم انقلاب داشته باشیم.
انتهای پیام/گ برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.













اشتراک گذاری









مطالب مرتبط

مه غلیظ در برخي محورهای استان زنجان
افزایش 12 هکتاری سطح گلخانه‌های همدان
اعلام فراخوان جشنواره ادبی سلام در همدان
کسب مقام قهرمانی مسابقات کشتی جوانان کشور توسط هنرآموز همدانی
پیشرفت 55 درصدی طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان










۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن