تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820141896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبر گزاری فارس - سرپرست فرمانداری بجنورد: کاندیدایی از بجنورد استعفا نداده‌ است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست فرمانداری بجنورد:
کاندیدایی از بجنورد استعفا نداده‌ است
سرپرست فرمانداری بجنورد گفت: هیچ یک از 61 نامزد داوطلب حوزه انتخابیه بجنورد استعفا نداده‌اند.

خبرگزاری فارس: کاندیدایی از بجنورد استعفا نداده‌ است



محمودرضا معموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: همه 61 نامزد انتخاباتی حوزه‌ انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم، گرمه تا کنون برای بررسی صلاحیت‌ها حضور دارند هر چند طی چند روز اخیر برخی شائبه‌ها درباره استعفای برخی از داوطلبان حوزه انتخابیه بجنورد وجود داشت. سرپرست فرمانداری بجنورد افزود: بررسی صلاحیت 61 داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت‌های اجرایی حوزه‌ انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم، گرمه از امروز آغاز شده است. وی بیان داشت: روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی با استعلام از مراجع چهارگانه در هیئت‌های اجرایی حوزه انتخابیه بجنورد تا 14 دی ماه ادامه دارد. نماینده عالی دولت در شهرستان بجنورد بیان داشت: در صورت رد صلاحیت کاندیداها در هیئت‌های اجرایی مراتب تا 15 دی ماه از طریق فرمانداری به آنها ابلاغ می‌شود و زمان اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده به نتایج بررسی صلاحیت هیئت‌های اجرایی 16 تا 19 دی ماه است. به گفته معموری همچنین به شکایات و بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیئت نظارت استان 20 تا 26 دی ماه رسیدگی می‌شود.
معموری همچنین زمان دریافت شکایت از داوطلبان رد صلاحیت شده و اظهارنظر قطعی و نهایی شورای نگهبان درباره همه داوطلبان و اعلام قطعی اسامی به مراکز حوزه‌های انتخابیه توسط وزارت کشور را نیز از 27 دی تا 16 بهمن ماه اعلام کرد.
وی گفت: همچنین زمان دریافت شکایت از داوطلبانی که در مراحل قبل تایید اما در شورای نگهبان رد صلاحیت شده‌اند از 17 تا 19 بهمن ماه بوده و این نهاد از 20 تا 26 بهمن امسال به شکایات رسیدگی می‌کند.
سرپرست فرمانداری بجنورد با یادآوری اینکه از 28 آذرماه تا چهارم دی‌ماه در مجموع 61 نفر از حوزه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم، گرمه نام‌نویسی کردند گفت: در این دوره با افزایش چشمگیر نام‌نویسی نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه مواجه شده‌ایم. به گزارش فارس، بر اساس اعلام ستاد انتخابات اسامی قطعی داوطلبان مجلس شورای اسلامی 28 بهمن ماه توسط فرمانداری‌ها منتشر می‌شود و تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رسما از 29 بهمن ماه امسال آغاز و تا پنج اسفندماه ادامه خواهد داشت.
دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین انتخابات خبرگان رهبری هفتم اسفند برگزار می‌شود. انتهای پیام

http://fna.ir/IIMAE





94/10/06 - 11:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن