تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804060721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وام ۱۰ میلیونی هم نتوانست بازار لوازم خانگی را از رکود خارج کند


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مدیرکل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت با اعلام اینکه لوازم خانگی مشمول قیمت گذاری نیست، گفت: حتی وام ۱۰ میلیون تومانی بابت خرید لوازم خانگی هم نتوانست به رونق و خروج از رکود کمکی کند.

به گزارش تراز ، شهرام میرآخرلو گفت: بازار لوازم خانگی به علت تعدد نشان های تجاری و مدل و هم از حیث تولیدات داخل و واردات بازاری کاملاً رقابتی است.

مدیرکل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان  افزود: به علت رکودی که از یکی دو سال قبل اتفاق افتاد، موجودی انبارهای تولیدی و وارداتی به قدری به حد مکفی است که میل و رغبتی برای افزایش قیمت وجود ندارد.
وی گفت: لوازم خانگی مشمول قیمت گذاری نیست البته ضابطه قیمت گذاری سازمان حمایت باید رعایت شود ولی مشمول این نیست که ما بخواهیم به کالایی قیمت بدهیم.
میرآخرلو با بیان اینکه افزایش قیمت یکی از برندهای لوازم خانگی در بازار در حال بررسی است افزود: البته این افزایش قیمت در حالی است که کالای مورد نظر پیش از این نبوده و قیمت جدید که گفته می شود گرانتر است مربوط به مدل جدید آن کالا است.
وی گفت: در حوزه صوتی- تصویری به واسطه تغییر فناوری از پارسال روند کاهش قیمت ها را داشتیم زیرا بازار به این شکل می طلبید.
مدیرکل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت افزود: ما بر روی میزان موجودی کالا و تغییرات قیمت نظارت داریم و حواسمان به بازار هست.
میرآخرلو گفت: البته مبنای قیمتی که الآن بر روی لوازم خانگی اعلام شده مبنای درستی نیست زیرا کالایی که پایه ندارد با کالایی که قبلاً وجود داشته مقایسه می شود که این درست نیست.
وی افزود: در بازار موج افزایش کالا وجود دارد و کسی نمی تواند کالایش را بفروشد.
میرآخرلو گفت: آخرین تغییرات قیمت که در حوزه لوازم خانگی اتفاق افتاد مربوط به سال 92 بود و الآن بازار کشش تغییرات قیمتی را ندارد و شرایط آن نیز نیست، از این رو حتی وام 10 میلیون تومانی بابت خرید لوازم خانگی هم نتوانست به رونق و خروج از رکود کمکی کند.
وی افزود: معتقد هستیم حمایت منطقی از تولید کننده به حمایت از مصرف کننده منتج می شود یعنی اگر شرایط به نحوی برای تولید کننده مهیا شود که به مواد اولیه دسترسی و تیراژ تولید مناسبی داشته باشد، منافع آن به مصرف کننده هم بر می گردد از این رو در این زمینه از زاویه های مختلف همچون حمایت های تعرفه ای و دسترسی واحدهای تولید کننده به منابع در دستور کار است.
مدیرکل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت گفت: ما اکنون در حوزه فولاد نزدیک به دو میلیون تن محصولات فولادی در انبارهای واحدهای تولیدی و توزیعی است که عددی بسیار سنگین است از اینرو روند کاهش قیمت فولاد را داریم که این روند قطعاً به محصولات صنایع پایین دستی خود نیز تأثیر می گذارد.
میرآخرلو با اشاره به اینکه اکنون توجیهی برای تولید فولاد با ظرفیت 300 هزار تن نیست افزود: با این حال اکنون در کشور واحدهایی با تولید این ظرفیت وجود دارد.


منبع: تسنیم



زمانبندی انتشار: 6 دى 1394 - 11:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن