تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819958992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعطیلی مدارس تنها نسخه مقابله با آلودگی/آموزش وپرورش واکنش نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: در حالیکه تنها نسخه فوری مسئولان برای مقابله با آلودگی هوا تعطیلی مدارس است، آغاز فصل امتحانات موجب مخالفت آموزش وپرورش با تجویز این روش شده است به گونه ای که وزیر آموزش وپرورش می گوید: درخواست کرده ایم تمام اقدامات را منوط به تعطیلی مدارس نکنند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، آلودگی هوای تهران برای دومین هفته متوالی نفس کشیدن را برای پایتخت نشینان دشوار ساخت. در سطح شهر به وضوح شهروندانی را مشاهده می کنیم که برای در پناه ماندن از هوای آلوده و شاید تنفسی آسان تر به ماسک های فیلتردار پناه برده اند.
آسمان پایتخت روزهاست که به دلیل تجمع آلاینده ها تیره شده و تنها نسخه دم دستی مسئولان برای رهایی موقت از داستان آلودگی در زمستان هر سال، تعطیلی مدارس است.
آلودگی هوا، امسال نیز به سنت چند سال اخیر مدارس را به تعطیلی کشاند و در هفته ای که گذشت مدارس 3 روز متوالی تعطیل بودند.
در هفته جاری نیز هوا، اوضاع مناسبی نداشته و همچنان با آلودگی دست و پنجه نرم می کند، از برف و باران هم خبری نیست تا مرهمی شود بر هوای آلوده پایتخت.
طبق گزارش سازمان محیط زیست، انباشت آلاینده ها در روزهای آتی بیشتر از قبل خواهد شد و احتمال تعطیلی مدارس طی روزهای آتی وجود دارد.تعطیلی مدارس به دلیل کاهش میزان تردد، اگر چه می تواند تاحدودی منجر به کاهش سطح آلاینده ها شود اما سهم به سزایی ندارد.
از سوی دیگر خانواده ها برای حفظ سلامت فرزندانشان و ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
تعطیلی مدارس تنها نسخه مقابله با آلودگی/آموزش وپرورش واکنش نشان داد






یکشنبه ، ۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن