تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820589064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از قلعه نویی دلخور نیستم


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: خیر، هیچ دلخوری از کسی ندارم؛ با موضوع کنار آمده ام چون معتقدم فوتبال بازی اتفاقات است. البته ناراحتم از اینکه در تراکتورسازی حضور ندارم. من با این تیم خاطرات خوبی دارم ولی به هر حال اتفاقی است که افتاده.
به گزارش افکارخبر ،
شاید کمتر کسی تصور می کرد سامان نریمان جهان در لیست مازاد امیر قلعه نویی قرار بگیرد اما این اتفاق رخ داد؛ آن هم درست در روزهایی که گسترش فولاد موافقت قطعی اش را با جدایی این بازیکن اعلام کرده بود. به هر حال نریمان جهان به گسترش فولاد برگشت تا در نیم فصل دوم برای تیمی که با آن به فوتبال ایران معرفی شد، توپ بزند. 
نریمان جهان درباره جدایی اش از تراکتورسازی، برخی مسائل حاشیه ای و آینده گسترش فولاد صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:
* خودت هنوز توانسته ای با جدایی ناگهانی از تراکتورسازی کنار بیایی؟
فوتبال همین است. یکروز می آیی و یکروز باید بروی. من دوست داشتم در تراکتورسازی بمانم و حتی مسئولان گسترش فولاد هم موافقت کرده بودند اما ناگهان آن اتفاقات افتاد.
* شاید استارتش از عملکردت جلوی استقلال خورد که قلعه نویی گفت نریمان جهان افتضاح بود!
من فکر می کنم قلعه نویی با یک بازی تصمیم نگرفته است. با این حال او سرمربی تراکتورسازی است و صلاح تیمش را بهتر از هرکس دیگری می داند. من هم به نظرش احترام می گذارم.
* از قلعه نویی دلخور نیستی؟
خیر، هیچ دلخوری ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری افکار نیوز ]
از قلعه نویی دلخور نیستم






شنبه ، ۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن