تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان و امکان نمایندگی مجلس خبرگان از دید اصلاح طلبان


واضح آرشیو وب فارسی:دیدبان: با پایان ثبت نام نامزد های انتخابات مجلس خبرگان رهبری، نام 16 زن د ر میان نامزد های این انتخابات توجه بسیاری از فعالان اجتماعی و حقوق زنان را به خود جلب کرد ه است.دیدگاه روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب نسبت به این موضوع در وهله خود جالب توجه است.
دیدبان : با پایان ثبت نام نامزد های انتخابات مجلس خبرگان رهبری، نام 16 زن د ر میان نامزد های این انتخابات توجه بسیاری از فعالان اجتماعی و حقوق زنان را به خود جلب کرد ه است.
کم نیستند افراد ی که با شنید ن «حضور زنان د ر عرصه انتخابات خبرگان رهبری» این سوال را از خود می پرسند که مگر زنان هم می توانند عضو این مجلس باشند ؟
فعالیت و حضور سیاسی و اجتماعی زنان د ر جامعه از د ولت اصلاحات روند رو به رشد ی را پیمود ه و د یگر د اشتن وزیر و معاون رئیس جمهور زن یک تابو نیست اما ماجرای مجلس خبرگان بسیار متفاوت است. حضور معاونان زن د ر د وران ریاست جمهوری سیدمحمد خاتمی نیز با واکنش های مختلف و بعضا منفی رو به رو شد اما حضور موفق این زنان د ر مناصب مهم حکومتی نشان از توانایی های بالای زنان د اشت و توانست راهگشای سایر زنان توانمند د ر د وره های بعد ی شود ؛ تا جایی که امروز شاهد آن هستیم که د ر د ولت یازد هم سه زن د ر کابینه حضور د ارند و اد اره چهار فرماند اری نیز بر عهد ه این قشر از جامعه قرار گرفت.
اولین زن عضو مجلس خبرگان قانون اساسی
هرچند این روزها ذهن پرسشگر افکار عمومی حضور ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه تبیینی و تحلیلی جریان شناسی دیدبان ]

شنبه ، ۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دیدبان]
[مشاهده در: www.didban.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن