تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819914829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل محمدی : ورزشکاران البرز تاکنون 4 برابر دیگر استان ها سهمیه ی المپیک کسب کرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


گل محمدی : ورزشکاران البرز تاکنون 4 برابر دیگر استان ها سهمیه ی المپیک کسب کرده اند استان‌ها > البرز - مهندس طهائی در نشست صمیمی با موفق ترین مدال آوران استان از تشکیل کارگروه حمایت از قهرمانان و نام آوران حوزه ورزش البرز خبر داد و گفت: این کارگروه ذیل معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز شکل می گیرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان البرز در نشست صمیمی استاندار با موفق ترین مدال آوران استان اظهار کرد: با توجه به افتخار آفرینی های متعدد قهرمانان، همیشه شرمنده ی نجابت ورزشکاران البرزی بوده ایم اما حقیقت این است که تعداد مدال آوران و قهرمانان ما نسبت به دیگر استان ها خیلی بیشتر و منابع مالی مان برای حمایت از این عزیزان کمتر از بقیه ی استان هاست.
وی ادامه داد: تاکنون ورزش البرز موفق به کسب 2 سهمیه ی المپیک شده که نسبت به میانگین کشوری در این زمینه 4 برابر دیگر استان ها سهمیه کسب کرده ایم، ضمن آن که 4 ورزشکار دیگر استان البرز نیز شانس حضور در المپیک را دارند.
گل محمدی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در جهت تکمیل پروژه های ورزشی استان گفت: افتتاح سالن 6 هزار نفری و به طبع آن میزبانی رقابتهای مختلف کشوری و بین المللی رتبه و جایگاه ورزش استان را بالا برده و نقشی موثر در رشد و توسعه ی این عرصه می گذارد.
وی با بیان این که علیرغم همه ی افتخار آفرینی ها و حضور در بین 5 استان برتر کشور در زمینه ی مدال آوری، کماکان فقیرترین استان کشور در بحث سرانه هستیم، خاطر نشان کرد: تا پایان سال 11 پروژه ی دیگر آماده ی بهره برداری شده و 3 زمین چمن نیز در اردیبهشت ماه سال آینده به سرانه ی ورزشی استان اضافه می شود، اما با وجود همه ی این ها به علت افزایش جمعیت و رشد 2 درصدی مهاجرت به استان البرز هنوز در این زمینه فقیرترین استان کشور هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تعدا بالای قهرمانان و دیر تشکیل شدن استان را از بزرگترین مشکلات ورزش البرز در خصوص حمایت از قهرمانان عنوان کرد و گفت: طبق آمار و به طور متوسط هر 14 روز یک بار ورزشکاری از استان البرز در سطح آسیایی، بین المللی و جهانی صاحب مدال می شود که این تعداد بالا کار هم نشان گر توان ورزش البرز است و هم با توجه به نبود منابع لازم باعث شده تا ما نتوانیم آن گونه که باید از این عزیزان حمایت کنیم.
وی افزود: پیشنهاد دیگری نیز برای حمایت از ورزشکارانی که شانس حضور در المپیک دارند را داده ایم که طی آن حداقل مبلغی بین 3 الی 8 میلیون تومان برای رفت و آمد و هزینه های احتمالی این قهرمانان اختصاص خواهد یافت.
این مسئول در پایان با تاکید بر لزوم کمک دیگر دستگاه ها برای حمایت از ورزشکاران تصریح کرد: بحث حمایت از ورزشکاران حضور دیگر دستگاه ها از جمله شهرداری را نیز می طلبد که بتوانیم دست به دست هم مراسم با شکوهی را برای تجلیل از ورزشکاران استان و در راستای آن با حمایت مادی و معنوی از قهرمانان انگیزه ی این عزیزان را برای افتخار آفرینی های بیشتر بالا ببریم.

کلید واژه ها: استان البرز -




شنبه 5 دی 1394 - 10:50:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن