تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820419090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد در گردنه های برف گیر کهگیلویه و بویراحمد به کندی صورت می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یاسوج - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به تداوم بارش برف و محدود بودن امکانات راهداری گفت:تردد در گردنه های برف گیر کهگیلویه وبویراحمد کند است اما ادامه دارد.
علی شیر محمدی پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه 45 گردنه و یکهزار و 500 کیلومتر جاده برف گیر در راههای اصلی استان وجود دارد افزود: نیروهای راهداری از زمان آغاز بارش برف تاکنون در راههای اصلی مشغول بازگشایی هستند.
محمدی تردد در مسیرهای اصلی بدون زنجیر چرغ را غیرممکن ذکر کرد و گفت: نیروهای راهداری هم اکنون در مسیر باغچه سادات - سرفاریاب مشغول بازگشایی جاده این مسیر هستند.
وی با اشاره به مشکل حرکت خودروها در برخی مسیرهای برف گیر ابراز داشت: رانندگان وسایل نقلیه با رعایت موارد ایمنی از جمله زنجیر چرخ در این مسیرها حرکت کنند.
وی اظهار کرد: بعد از بازگشایی جاده های اصلی نیروهای راهداری با اولویت بندی نسبت به بازگشایی جاده های فرعی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
محمدی ابراز داشت: بیش از 750کیلومتر راه اصلی، فرعی و بزرگراه در این استان وجود دارد که بیش از 218 نیروی راهداری در قالب 51 اکیپ و 23 پایگاه ثابت و سایر به صورت شبانه روز مشغول انجام عملیات راهداری و بازگشایی مسیرها هستند.
کهگیلویه وبویراحمد دارای حدود شش هزار کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
تردد در گردنه های برف گیر کهگیلویه و بویراحمد به کندی صورت می گیرد






پنجشنبه ، ۳دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن