تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819899448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز مرحله نیمه نهایی قرائت و حفظ کل قرآن کریم


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در پنجمین روز کاری خود، با رقابت مرحله نیمه نهایی تا پایان امروز سرنوشت راه یافتگان به فینال رشته های قرائت و حفظ کل را مشخص می کند.
دکتر کریم دولتی مسئول کمیته فنی هیئت داوران به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مرحله مقدماتی حفظ کل برادران با 61 شرکت کننده از سراسر کشور انجام شده و نفراتی که حد نصاب نمره آنان از 85 به بالا بود جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.
وی اعلام کرد: مرحله نیمه نهایی حفظ کل برادران صبح امروز(3 دی) در تالار انتظار آغاز شده است و مرحله مقدماتی خواهران در همین رشته نیز بعد از ظهر امروز در تالار بعثت پی گرفته می شود.
دولتی همچنین با اشاره به انجام بخش مقدماتی رشته قرائت با شرکت 75 نفر، اعلام کرد: قریب به نیمی از افراد شرکت کننده در این رشته به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
وی خاطرنشان کرد: راه یابی شرکت کنندگان این رشته ها به مرحله فینال به امتیازات آنان و زمان تعیین شده بستگی دارد که باید با توجه به آن تعداد افراد تنظیم شود.
با گذشت چهار روز از آغاز سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزیدگان رشته هایی ترتیل، حفظ 10 جزء و 20 جزء و معارف خواهران و برادران و رشته اذان مشخص و تجلیل شده اند.
گفتنی است، سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از (28 آذر) تا (5 دی) به میزبانی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
آغاز مرحله نیمه نهایی قرائت و حفظ کل قرآن کریم






پنجشنبه ، ۳دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن