تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805397416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از اغفال دختران در سایت های همسریابی تا حال وخیم کارگردان یوسف پیامبر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از اغفال دختران در سایت های همسریابی تا حال وخیم کارگردان یوسف پیامبر


بنزین و آزادپزی نان!/ حذف شبکه ملی اطلاعات از برنامه ششم/ دشمن، دشمن است/ گرانی چراغ خاموش دارو/ ۲۵ ماه حبس مجازات شکارچی/ بازداشت گرداننده سایت همسریابی و دعا می کنیم از جمله عناوین در حاشیه خبر ۲۰ است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از بخشهای خبر 20 چهارشنبه 2 دی 94 است. بنزین و آزادپزی نان!
این روزها سناریوهای مختلفی برای تغییر قیمت بنزین مطرح می شود. زنگنه، وزیر نفت از تقسیم بندی جایگاه‌های عرضه‌کننده بنزین به سه کلاس و عملا سه نرخی شدن آن خبر داده است. پیش از وزیر نفت، رئیس اتحادیه ی جایگاه داران از احتمال دو نرخی شدن بنزین گفته بود. برخی سایت ها هم نوشتند، این اظهارات و تصمیم ها، شبیه طرح اظهارات و تصمیم ها درباره  فروش نان به قیمت آزاد است که نهایتا به وضعی منجر شد که همه نانوایی ها آزاد پز شدند

تکذیب یک خبر
قالیباف بستری نشده است. در حالی که صبح امروز در برخی از سایت ها خبری از قول برخی نزدیکان شهردار تهران منتشر شد که وی به علت آلودگی هوا و آنفلوآنزا بستری شده است، اما مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران گفته است این خبر صحت ندارد.  به گفته گیل آبادی آقای شهردار امروز در جلسه شهرداری منطقه ۱۲ حضور داشته و شایعات در خصوص بستری شدن وی در بیمارستان به دلیل آنفلوآنزا و یا آلودگی هوا کذب است.

حذف شبکه ملی اطلاعات از برنامه ششم؟
تکلیف نامعلوم شبکه ملی اطلاعات به خبر برخی محافل علمی بدل شده است. مدیر دفتر فناوری‌های نوین مجلس گفته در بودجه سال 95 که سال اول برنامه ششم است، اعتباری برای شبکه ملی اطلاعات در نظر گرفته نشده است. به گفته فقیهی، تمرکز برنامه ششم توسعه روی دولت الکترونیک و جنس برنامه از نوع تولید محتوا است.

دشمن، دشمن است
آیت ا.. نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفته : از کسانی را که در مذاکرات زحمت کشیدند تقدیر می کنیم اما باید بدانیم، پس از برجام نباید به دشمن حسن ظن داشت، چراکه دشمن، دشمن است و اگر به عهد خود عمل نکردند باید مقاوم باشیم.

گرانی چراغ خاموش دارو؟
گرانی داروها به صورت چراغ خاموش! این تعبیر عضو هیئت مدیره انجمن دارو سازان ایران از افزایش قیمت دارو در هفته های اخیر است. دُری، محقق نشدن تعهد بیمه‌ها را علت این گرانی دانست و گفت: برخی از سازمان های بیمه‌گر، به صورت سلیقه‌ای قوانین خود را تغییر می‌دهند و این باعث شده است که بیمارانی که باید 10 درصد فرانشیز دارو را پرداخت کنند، 30 درصد بپردازند. متاسفانه، بیمه‌ها فقط منافع خود را دنبال می کنند.

25 ماه حبس مجازات شکارچی
شکارچی سابقه داری درشهرستان خور و بیابانک به 25 ماه حبس محکوم شد. اتهام این شکارچی غیر مجاز، نگهداری پنج راس کَل و بُز وحشی، حمل سلاح و مهمات غیر مجاز بوده است. این فرد همچنین به پرداخت 500 میلیون ریال ضرر و زیان وجه نقد محکوم شده است.

بازداشت گرداننده سایت همسریابی
گرداننده سایت همسریابی درچنگ قانون افتاد. رئیس این سایت، در پوشش همسریابی از افراد پول می گرفت و پس از گرفتن شماره تلفن افراد، آنها را اغفال می کرده است. پلیس هشدار داد: فضای مجازی به هیچ وجه قابل اعتماد و اطمینان نیست، مردم در فضای مجازی به دنبال حل مسائل و مشکلات شخصی خود نباشند.

دعا می کنیم
این روزها حال فرج‌الله سلحشور، کارگردان معروف کشورمان خوب نیست. سلحشور به علت عارضه ریوی در بستر بیماری است. این کارگردان از مردم خواسته برایش دعا کنند. مجموعه‌های تلویزیونی ایوب پیامبر، مردان آنجلس و یوسف پیامبر از کارهای فرج الله سلحشوراست. برای سلامتی این هنرمند دعا می کنیم.

دانلود

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن