تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821006418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحریم ظریف در یلدای صدا و سیما! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تحریم ظریف در یلدای صدا و سیما! +عکس




درحالی که زمان زیادی تا آغاز برنامه 90 نمانده بود ، نظارت پخش شبکه 3 با پخش مصاحبه ضبط شده وزیر امور خارجه موافقت نکرد. روزنامه قانون در صفحه نخست خود با انتشار تصویری از گفتگوی فردوسی پور با ظریف به این اقدام صدا و سیما انتقاد کرد و نوشت: «تحریم ظریف در یلدای سیما».





برترین ها: درحالی که زمان زیادی تا آغاز برنامه 90 نمانده بود ، نظارت پخش شبکه 3 با پخش مصاحبه ضبط شده وزیر امور خارجه موافقت نکرد.

به گزارش برترین ها؛ سایت برنامه 90 تصاویر عادل فردوسی پور با محمد جواد ظریف را منتشر کرد، دست اندرکاران برنامه فکر می کردند سورپرایزی ویژه برای شب یلدای 90 دارند.

مصاحبه ای فوتبالی با وزیر امور خارجه که بی شک یکی از چهره های خبرساز دو سال گذشته کشور است.

از اینکه فوتبال بعد از برچیده شدن تحریم ها چه تغییری می کند تا علایق فوتبالی آقای وزیر. این مصاحبه اما بعد از انتقادهای جریان خاص، برای پخش با حساسیت هایی روبرو شد و صداوسیما مجوز پخش این گفت و گوی فوتبالی را به بهانه های سیاسی صادر نکرد.

روزنامه قانون در صفحه نخست خود با انتشار تصویری از گفتگوی فردوسی پور با ظریف به این اقدام صدا و سیما اعتراض کرد و نوشت: «تحریم ظریف در یلدای سیما».


تحریم ظریف در یلدای صدا و سیما! +عکس









تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن