تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804545576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی: رئیس‌جمهور روند فعلی برخورد با تشکل‌های دانشجویی انقلابی را اصلاح کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی:
رئیس‌جمهور روند فعلی برخورد با تشکل‌های دانشجویی انقلابی را اصلاح کند
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اعلام کرد: رئیس جمهور روند فعلی برخورد با حرکات جنبشی و حمایت‌گونه تشکل‌های دانشجویی انقلابی را اصلاح کرده و باعث رونق بخشیدن به جریان مطالبات صحیح این قشر باشد.

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور روند فعلی برخورد با تشکل‌های دانشجویی انقلابی را اصلاح کند



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور در اعتراض به عدم اجازه تجمع به دانشجویان معترض به اقدامات دولت نیجریه و تجمعاتی از این دست اعلام کرد:  رئیس جمهور روند فعلی برخورد با حرکات جنبشی و حمایت گونه تشکل‌های دانشجویی انقلابی را اصلاح کرده و باعث رونق بخشیدن به جریان مطالبات صحیح این قشر باشد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در ابتدای این نامه آورده است: تحرک و پویایی در کنار پیگیری مطالبات و سوال از مسئولین  از اصول جدانشدنی و همیشگی تشکل‌های دانشجویی بوده است. در طول دهه‌های پربرکت انقلاب اسلامی و حتی پیش از آن چشمان بیدار و تیزبین فعالان دانشجویی بود که اتفاقات داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار می‌داد و پا به پای باقی اقشار مردم نقش مهم خویش را در روشنگری و تبیین مسائل ایفا می‌کرد، همین جوانان بودند که انقلاب دوم را رقم زدند، این جوانان مومن بودند که تمام آینده درخشانی که می‌توانستند برای خود متصور بشوند را با خدای خود معامله کردند و هنوز هم که هنوز است باقیمانده بدن‌های مطهرشان به آغوش ملت برمی‌گردد و خدا می‌داند هنوز چه تعدادشان بازنگشته‌اند و هنوز جوانان مومن و انقلابی این مرز و بوم بر عهد خود با حضرت امام (ره) باقی هستند.

در ادامه این نامه خطاب به رئیس جمهور تاکید شده است: همانطور که مستحضر هستید در زمانه‌ای قرار گرفته‌ایم که رهبری معظم انقلاب از آن تعبیر به پیچ تاریخی کرده‌اند. موج بیداری اسلامی بسیاری از کشورهای منطقه را در بر گرفته است و روز به روز ابعاد بزرگتری از آن به عرصه ظهور می‌رسد. تمامی کفر و استکبار جهانی در مقابل اسلام ناب صف آرایی کرده است، این روزها نسل سوم و چهارم انقلاب دارد همکلاسی‌ها و هم نسلان خودش را تشییع می‌کند و گلزارهای شهدای کشور میزبان جوانان مدافع حرم است. در ادامه آمده است: رسانه‌های دنیا از قهرمانان و فرزندان روح الله سخن می‌گویند، از حاج قاسم‌ها از شاطری‌ها و از طهرانی مقدم‌ها، مسلمانان تشنه حقیقت و حکومت حق شده‌اند و برای آن مبارزه می‌کنند، سربازان امام خامنه‌ای کیلومترها آن‌طرف پشت مرزهای اسرائیل تندیس مقاومت نصب می‌کنند و اشک شوق در چشمهایشان دارند از وعده 25 ساله نابودی رژیم غاصب، در قلب آفریقا در اوج محرومیت و ضعف و تنگدستی میلیون‌ها نفر وجود دارند که خودشان را مدیون انفاس قدسی پیر جماران می‌دانند و به شوق آرمانهایش شهادت را طلب می‌کنند و در این وانفسا رهبری انقلاب خود دست به قلم شده اند و برای جوانان عالم پیام اندیشه و آگاهی می دهند. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور ادامه داد: پرچم عدالت طلبی و آرمانخواهی که دیروز در خاک مقدس ایران اسلامی به اهتزاز در آمد امروزه از شرق تا غرب عالم به حرکت در آمده و حق بیش از هر زمان دیگری پدیدار شده و البته باطل نیز همه ظرفیت خود را به صحنه آورده است .
 
در ادامه خطاب به روحانی تاکید شد: باید به استحضارتان برسانیم آنطور که به نظر می‌رسد دولت حضرتعالی کمترین نقش را در این حرکت عظیم و جهانی انقلاب اسلامی ایفا می‌کند. سیاست‌های دوگانه و تبعیض آمیز شما حتی در ابراز یک پیام تسلیت ساده که هیچ هزینه‌ای ندارد نیز مشهود است. مدتها از فاجعه منا گذشت و دیپلماسی مقتدر کشور هنوز به نتیجه قابل قبولی در پیگیری این فاجعه نرسیده است بسیاری از ملت‌های مسلمان منطقه در راه ارزش های الهی و انسانی و در برخی موارد به ازای لبیک به آرمان های انقلاب اسلامی در خون خودشان دست و پا زده اند ولی حتی اینبار هم از تیغ تبعیض آمیز نگاه جنابتان نسبت به فاجعه پاریس در امان نمانده‌اند. در ادامه آمده است: با توجه به اینکه اصول سیاست خارجه ما بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت می‌باشد، شما  بر کدام مصلحت تسلیت به مردم فرانسه را واجب اما تسلیت به مردم نیجریه را لازم نمی‌دانید؟ حال پس از گذشت حدود دوسال و اندی از آغاز به کار دولت نه تنها هیچ دیپلماسی فعالی در حوزه کشورهای جهان اسلام، صدور انقلاب اسلامی و تلاش جهت اعتلای بیداری اسلامی مشاهده نشده است بلکه دقیقا برخورد محکم و غیر قابل دفاعی در مقابل حرکت‌های دانشجویی و مردمی در راستای محکومیت این جنایات را از طرف دستگاه‌های دولتی شاهد بوده‌ایم. در ادامه این نامه تاکید شد: در این سالها مردم عراق توسط داعشی‌ها بیرحمانه کشته شدند و از بسیاری از کشورهایی که متاسفانه دستگاه دیپلماسی به دنبال مودت و برادری با آنهاست تجهیز شده‌اند، رهبران شیعه در جهان در مظان اجرای حکم اعدام به جرم عدالت طلبی بوده اند، بسیاری از هموطنانمان در حین انجام مناسک حج از دنیا رفتند و صدها تن از شیعیان نیجریه و رهبر بزرگوارشان به عشق ارادت به خمینی کبیر قتل عام شده و به اسارت گرفته شده‌اند و بسیاری موارد دیگر و دولت حضرتعالی بدون هیچ دلیل محکمه پسندی در هیچ یک از موارد بالا اجازه برگزاری تجمع‌های دانشجویی را صادر نکرد و تا توانست جنبش دانشجویی را تحت فشار قرار داد و حتی در مورد توهین نشریه فرانسوی به وجود نازنین پیغمبر اکرم با وجود حضور هزاران نفری مردم در لحظات آخر حاضر به صدور مجوز شد.
 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور ادامه داد: برای جنبش دانشجویی انقلابی و مسلمان این شائبه به وجود آمده است که آیا دولت محترم نسبت به پیگیری کشتار بیرحمانه شیعیان نیجریه و یا کشتار حاجیان در منا و یا جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی بی‌تفاوت است؟ آیا تعامل سازنده با چند کشور مستکبر دنیا ارزش این را دارد که اینقدر در برابر ظلم ظالمین بی تفاوت باشیم؟ در ادامه تاکید شد: آیا مراجع دولتی نسبت به جنش دانشجویی بی‌اعتماد است و اساسا وجود آن را نوعی مزاحمت تلقی می‌کند؟ آیا این شان جوانان جمهوری اسلامی ایران در دهه چهارم انقلاب اسلامی است که برای حمایت از مستضعفین جهان و حمایت از آنان و تلاش بر اعتلا و تبیین مبانی انقلاب درگیر بوروکراسی‌های پیچیده و طولانی و هماهنگی غالبا بی نتیجه باشد؟ آیا حق اینست که جمعیتی در راستای حمایت از دیپلماسی عینی حضرت امام(ره) و پافشاری بر اصول حقه انقلاب اسلامی سرگردان و حیران و منتظر بمانند در حالیکه مراجع نظارتی دولتی و دانشگاهی در برخورد با عناصر خاطی، مجرم، محکوم و منسوب به فتنه 88 و برخی جریانات مطرود مانند نهضت آزادی از خود ملاطفت بیشتری نشان می‌دهد.

شورای تبیین بسیج دانشجویی در ادامه اعلام کرد: در نهایت به استحضارتان می‌رسانیم بسیج دانشجویی هیچ‌گاه از آرمان‌های امام راحل و خلف صالحش دست برنخواهد داشت و همواره با دلی پرامید و عزمی راسخ به دنبال فراگیر شدن جریان حق در عالم خواهد بود و خواستار آن است که رئیس محترم جمهور که بی‌شک وظیفه خطیرتری نسبت به بسیاری از مسئولین نسبت به خون جوانان این مرز و بوم و امانتی که حضرت امام (ره) به جمیع انقلابیون سپرد، دارد روند فعلی برخورد با حرکات جنبشی و حمایت گونه تشکل‌های دانشجویی انقلابی را اصلاح کرده و باعث رونق بخشیدن به جریان مطالبات صحیح این قشر باشد. لازم به ذکر است در پایان این نامه لیست درخواست تجمعاتی که اجازه برگزاری به آنها داده نشده است، آمده است که در آدرس http://www.bso.ir قابل مشاهد است. انتهای پیام/

http://fna.ir/32EA0Y





94/10/01 - 13:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن