تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820009456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد برنامه سینماهای اصفهان در شب‌های طولانی زمستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
برنامه سینماهای اصفهان در شب‌های طولانی زمستان
در شب‌های سرد زمستانی، سینما یکی از تفریحات سالم است تا در کنار خانواده کمکی به فرهنگ کشورمان داشته باشید و هم ساعاتی را در کنار خانواده از دیدن فیلم لذت ببرید.

خبرگزاری فارس: برنامه سینماهای اصفهان در شب‌های طولانی زمستان



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با اتمام ماه محرم و صفر، سینما می‌تواند یک تفریح سالم به‌همراه خانواده در شب‌های بلند زمستانی باشد. صنعت سینما ایران که حال‌ و روز خوبی ندارد در شهر اصفهان نیز با استقبال کم ‌مردم مواجه است و به‌ جز چند سینمای فعال در سطح شهر، سایر سینماداران ترجیح به تعطیلی سالن‌های نمایش داده‌اند. زیبنده برای پایتخت فرهنگ و هنر ایران اسلامی نیست که تنها چهار پرده نقره‌ای در این شهر فعال باشد و متاسفانه آمار پایین مراجعه به سینماها در شهر اصفهان یک معضل فرهنگی است. البته ناگفته نماند که کیفیت فیلم‌ها نیز تاثیر بسزایی در این آمار دارد که متاسفانه دیگر کمتر شاهد ساخته شدن فیلم‌های فاخر در کشور هستیم. این توجیه که فیلم خوب نیست برای کاهش آمار مراجعه به سینما پذیرفته نیست، به هرحال در جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره فجر که سرآمد جشنواره‌های فرهنگی در کشور است شاهد فیلم‌های خوبی هستیم که معمولا در طول سال و به مراتب مجوز اکران دریافت می‌کنند. محمدرسول الله را تا فردا در سینما ساحل ببینید در شب‌های طولانی زمستان هنردوستان اصفهانی می‌توانند فیلم فاخر «محمد رسول الله (ص)» را در سانس‌های 10:30 – 12:30 – 14:30 – 18 و 21 در سینما ساحل نظاره‌گر باشند.

این فیلم، پیش از تولد پیامبر اسلام (تا 12سالگی) را به نمایش می‌گذارد و بخش‌های قبل از 50 سالگی پیامبر اسلام را نیز به‌صورت فلاش‌بک نشان می‌دهد. پروژه سینمایی «محمد رسول الله (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی پس از حدود سه سال مراحل مقدماتی و پیش تولید در سال 1386 در آستانه آغاز مرحله فیلمبرداری قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی پروژه، اولین مرحله شروع به‌کار این فیلم از مهرماه سال 1386 با فعالیت گروه تحقیق آغاز و اولین نسخه فیلم‌نامه نوروز 1388 آماده شد. در ساخت این مجموعه همچون سایر فیلم‌های تاریخی سال‌های اخیر ایران نظیر «ملک سلیمان» از عوامل خارجی و در سطح سینمای روز جهان استفاده شده است؛ فیلم‌برداری این اثر بر عهده «ویتوریو استورارو» و موسیقی متن آن ساخته «ای. آر. رحمان» است که هر دو از هنرمندان برنده جایزه اسکار به شمار می‌آیند.
  نهنگ عنبر هنوز روی پرده سینما قدس / جامه دران در سالن 2 اکران می‌شود پرده نقره‌ای سینما قدس اصفهان نیز میزبان «نهنگ عنبر» در سانس‌های 10:30 – 12:30 – 14:30 – 16:30 – 18:45 – 20:45 و 22:30 است؛ سالن دوم این مجموعه نمایانگر «جامه دران» در سانس‌های 10:30 – 12:30 – 14:30 و 16  است. «جامه دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی داستان دختری به نام شیرین است که سرنوشت او در سه روایت از مقاطع زمانی، قبل از تولد و کودکی و بزرگسالی به تصویر کشیده شده است و در طول این داستان‌ها به نقاط پنهانی زندگی او اشاره می‌شود و رازهایی از زندگی پدر و مادر حقیقی خود را متوجه می‌شود.

  شیفت شب در سینما سپاهان بزرگ‌ترین سینما اصفهان، سینما سپاهان نیز «شیفت شب» را در معرض نمایش گذاشته است که در سانس‌های 10:30 – 12:30 – 14:30 – 16:30 – 18:30 و 20:30 می‌توان به این سالن مراجعه کرد.

شیفت شب به کارگردانی «نیکی کریمی» نیز روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند. شاهزاده روم را همه ببینند سینما خانواده میزبان انیمیشن فاخر شاهزده روم در سانس های 10:30 – 12:30 – 14:30  – 18:30 و  20:30 به کارگردانی هادی محمدیان است.

شاهزاده روم داستان عاشقی و دلدادگی پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا را روایت می‌کند که از تبار پدر از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی (ع) و از تبار مادر نواده قیصر روم است. سرنوشت این بانوی پاکدامن به گونه‌ای رقم می‌خورد که وی نهایتاً به بلاد اسلامی عزیمت می‌کند؛ این پرنسس مسیحی سرانجام پس از آنکه به همسری امام یازدهم شیعیان در می‌آید، مادر منجی بشریت می‌شود.  انتهای پیام/63066/الف/صا30

http://fna.ir/IGLHWB





94/10/01 - 11:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن