تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806946238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنان کوبنده آخوندی: بساط حضراتی که دست در جیب مردم می‌کنند جمع شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سخنان کوبنده آخوندی: بساط حضراتی که دست در جیب مردم می‌کنند جمع شود
وزیر راه و شهرسازی امروز هم در مراسمی بر صحبت‌های روز گذشته خود صحه گذاشت و گفت که آنچه منافع مردم را حفظ می‌کند نه قیمت‌گذاری اجباری که بالابردن حق انتخاب آنهاست که این موضوع جز با افزایش فضای سرمایه‌گذاری‌های جدید امکان‌پذیر نیست.
به گزارش نامه نیوز، روز گذشته عباس آخوندی وزیر راه و و شهرسازی در ادامه جریان قیمت‌گذاری و آزادسازی قیمت بلیت قطار و پیش از آن هواپیما خطاب به سازمان حمایت مصرف کننده اعلام کرد که باید بساط قیمت‌گذاری‌ها برچیده شود.
 
به گزارش اقتصادنیوز، درمراسم روز گذشته، وزیر راه و شهرسازی از ادامه قیمت‌گذاری‌ها توسط دولت انتقاد کرد و گفت که با وجود اینکه امام راحل در نامه خود به رهبر وقت شوروی رسماً اعلام کردند نظام سوسیالیستی و مارکسیستی به تاریخ پیوسته هنوز کسانی هستند که می‌خواهند با استفاده از رژیم قیمت‌گذاری اقتصاد را مدیریت کنند.
 
او اما امروز نیز در یک مراسم دیگر تاکید کرده است که این قیمت‌گذاری باعث شده سرمایه‌گذاری در ایران سرکوب شود و به جای شکل‌گرفتن فضای رقابتی تنها انحصارها شکل پیدا کند، این در شرایطی است که اگر دولت می‌خواهد حمایتی انجام دهد باید آن را به شکل یارانه مستقیم ارائه کند.
 
وی با بیان این‌که وزارت راه آزاد‌سازی را در تمام عرصه‌های حمل‌ونقل پیگیری می‌کند، ادامه داد: وظیفه ما توسعه ایران است و این مساله جز با میدان‌دادن به بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست.تنها برای همین 200 واگن 800 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری احتیاج است که این موضوع قطعا از اختیار دولت خارج است.
 
او با اشاره به ورود سازمان حمایت به قیمت‌گذاری بلیت قطار اشاره کرد و گفت: عده‌ای در کشور به دنبال ادامه‌دار بودن نگرش‌های سوسیالیستی و مارکسیستی هستند تا نرخ‌گذاری و کنترل قیمت‌ها را ادامه دهند و مانع توسعه شوند. این بساط حضراتی که دست در جیب مردم می‌کنند فقط ادامه نگرش‌های سوسیالیست و مارکسیست است در حالی که مدعی طرفداری از مردم هستند.
 
وزیر راه و شهرسازی گفت: از برنامه اول توسعه اعلام شد که نظام قیمت‌گذاری باید برچیده شود، این نظام آموزه سیستم سوسیالیست و مارکسیست است، 25 سال در همه برنامه‌های توسعه به این موضوع تاکید شد اما هنوز این داستان مانع توسعه کشور است.
 
آخوندی تاکید کرد: اگر دنبال حمایت از مصرف کننده هستیم، ارتقای کیفیت، عرضه خدمات مناسب و ایمنی بالا نشان از حمایت از مصرف کننده دارد.
 
آن طور که خبرگزاری‌ها گزارش داده‌اند، او با انتقاد از اینکه سازمان حمایت هیچ‌گاه نتوانسته از مصرف کننده حمایت کند، گفت: پیشنهاد می‌دهم چنین سازمان‌های سوسیالیستی و مارکسیستی قیمت‌گذاری نظیر سازمان حمایت مصرف کننده منحل شود و باید این پیشنهاد را به مجلس هم بدهیم تا بساط این تعالیم مارکسیستی و سوسیالیستی جمع شود.
 
وی با تاکید بر اینکه هیچکس به دنبال بازار عوام فریبانه نیست، گفت: ما نباید از چنین حرکات عوام فریبانه بترسیم و قطعاً با قدرت پیش می‌رویم.
 
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه نمی‌توان بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور اوضاع را مدیریت کرد، تاکید کرد: عده‌ای از دوستان تصور می‌کنند که می‌توانند با کردن دست‌هایشان در جیب مردم و با دادن پوز حمایت از مصرف‌کننده اقتصاد را مدیریت کنند. در شرایطی که این موضوع صحت نداشته و نتیجه عملکرد آنها در این سال‌ها مشخص است.
 
به گزارش اقتصادنیوز، وزیر راه و شهرسازی از معدود مقامات دولتی است که تاکنون به این صراحت در خصوص عوارض قیمت‌گذاری دستوری دولتی سخن می‌گوید و خواستار برچیده شدن ته مانده‌های سوسیالیسم و مارکسیسم از اقتصاد ایران می شود.
 
آنگونه که خبرگزاری‌ها گزارش داده‌اند، آخوندی در این گردهم‌آیی به شرایط نامناسب اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: سازمان‌های قیمت‌گذاری که نگرش سوسیالیستی و مارکسیستی دارند، باید منحل شوند و در این باره پیشنهاد می‌کنم مجلس ورود کند.




۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن