تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803855662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گریم های عجیب و سخت روی بدن بازیگران فیلم ممیرو +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
فیلم سینمایی ممیرو گریم های عجیب و سخت روی بدن بازیگران فیلم ممیرو +عکس

طراح درباره سختی‌های گریم می گوید؛
گریم های عجیب و سخت روی بدن بازیگران فیلم ممیرو +عکس
طراح گریم فیلم سینمایی «ممیرو» درباره سختی‌های گریم بازیگر نقش ایاز در این فیلم و سبکی که برای کارش استفاده کرده است، توضیح داد.



به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، پدرام زرگر طراح چهره پردازی فیلم «ممیرو» به کارگردانی هادی محقق درباره طراحی گریم این اثر سینمایی گفت: هادی محقق کارگردان «ممیرو» از دوستان قدیمی من است ولی تا قبل از این پروژه با او همکاری نداشتم.   وی ادامه داد: هادی محقق ۳ ماه قبل از نگارش فیلمنامه «ممیرو» تماس گرفت و من بعد از مطالعه طرح فیلمنامه از سریال «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار که در آن زمان در آبادان در حال فیلمبرداری بود، جدا شده و به تهران بازگشتم تا در مورد این طرح و فیلمنامه آن با کارگردان صحبت کنیم. نزدیک به ۲ ماه درباره این طرح صحبت کردیم و در نهایت به این نتیحه رسیدیم که مساله گریم را در فیلمنامه پیش‌بینی کنیم و به همین منظور به عنوان مشاور گریم در مراحل مختلف نگارش فیلمنامه حضور داشتم.  

  این طراح و چهره پرداز توضیح داد: بعد از پایان فیلمنامه، با توجه به شخصیت ایاز به عنوان نقش اول فیلم، نزدیک به ۲ ماه از بازیگران مختلف تست گریم گرفتیم. این شخصیت نیازمند گریم متفاوت در مراحل مختلفی بود که در کل داستان پشت سر می‌گذارد که از آن جمله می توان به اضمحلال یک فرد در مواجه با طبیعت و مقاومت در برابر طبیعت، مبارزه برای نبودن در جهان، تلاش برای مرگ و بعد امیدوار شدن به زندگی و تلاش برای زنده ماندن و در نهایت مرگ اشاره کرد، که البته هرکدام از این مراحل نیازمند گریم های متفاوتی بود.   زرگر بیان کرد: در این فیلم شخصیت ایاز به گونه ای تعریف می‌شد که مجبور بودیم تمام بدن بازیگر نقش ایاز را گریم کنیم به همین دلیل از اندام بازیگر قالب گیری می شد و آنچه را که مدنظر داشتیم دوباره می ساختیم. در واقع باید بگویم که بدن بازیگر نقش ایاز از نوک پا تا فرق سر گریم می شد و به همین دلیل گریم او ۷ ساعت طول می کشید و یدالله شادمانی بازیگر نقش ایاز مجبور بود که شب تا صبح بیدار بماند تا ما بتوانیم او را گریم کنیم تا ۶:۳۰ دقیقه صبح برای فیلمبرداری آماده باشد. البته این بازیگر تحمل و صبر بسیاری داشت و توانست به ما کمک کند.  

  وی ادامه داد: با توجه به فضای ناتورالیستی که در فیلم حاکم بود سعی کردم این فضا را در گریم ها هم رعایت و سبک ناتورالیست را در سکانس های مختلف لحاظ کنم و فکر می‌کنم گریم در این فیلم دارای سبک خاص و متفاوتی شده است. البته در هنگام طراحی و اجرای این گریم نمی دانستم تا چه اندازه موفق خواهیم بود اما باز هم ریسک کردیم تا سبک متفاوتی را برای گریم ارائه دهیم. خوشبختانه این گریم مورد توجه جشنواره های بین المللی قرار گرفته است و نقد های خوبی در مورد آن نوشته شده است.   وی توضیح داد: یکی از بهترین گریم ها در این فیلم سکانس زخم بستر بود که خوشبختانه توانستم از پس این بخش نیز به خوبی برآیم. به جرات می توانم بگویم که ساخت یک گریم سه بعدی با چنین حجمی در سینمای ایران برای اولین بار و در چنین فیلمی اتفاق داده است.  

  زرگر در پایان گفت: متاسفانه فیلمنامه های ما در سینمای ایران کمتر به مساله گریم توجه می کنند و اکثر سینماگران از گریم می ترسند و فکر می کنند که ممکن است به فیلم صدمه بزند به همین دلیل در فیلمنامه ها کمتر شخصیت هایی وجود دارد که بتوان روی آنها طراحی متفاوتی در زمینه گریم انجام داد./ افکار نیوز 115  



۲۹/۰۹/۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن