تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819955366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامزد دموکرات انتخابات آمریکا: آمریکا نمی تواند پلیس جهان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: نامزد دموکرات انتخابات آمریکا: آمریکا نمی تواند پلیس جهان باشد بین الملل > آمریکا - واحد مرکزی خبر نوشت: برنی ساندرز که برای برگزیده شدن به عنوان نامزد دموکرات ها در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا تلاش می کند از سیاست رقیب خود هیلاری کلینتون برای سرنگون کردن نظام سوریه انتقاد کرد.


به گزارش شبکه تلویزیونی الحره، ساندرز در مناظره نامزدهای حزب دموکرات آمریکا در نیوهمشایر گفت این موضع کلینتون موجب ایجاد خلأ سیاسی می شود که ممکن است داعش از آن بهره برداری کند. 
هیلاری کلینتون پیشتر اعلام کرده بود آمریکا می تواند از تغییر نظام در سوریه حمایت کند و همزمان با داعش بجنگد. 
کلینتون گفت: «ما راهبرد و تعهد داریم که داعش را که خطری برای ما و کشورهای منطقه است تحت پیگرد قرار دهیم. اخیرا شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه ای صادر کرد که به موجب آن قدرت های جهان برای تحقق بخشیدن به انتقال سیاسی در سوریه بسیج خواهند شد. اگر آمریکا رهبری این روند را برعهده نگیرد، رهبر دیگری برای این کار وجود نخواهد داشت و نتیجه آن، خلأ سیاسی خواهد بود». 
برنی ساندرز در پاسخ گفت: «طبعا آمریکا باید نقش رهبری داشته باشد ولی نمی تواند پلیس جهان باشد. واشنگتن نباید در جنگ خاورمیانه وارد شود. آمریکا نمی تواند همزمان با اسد و داعش بجنگد. اکنون داعش اولویت اصلی است». 
5050

کلید واژه ها: برنی سندرز - انتخابات آمریکا -




یکشنبه 29 آذر 1394 - 11:08:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن