تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819953086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست جدید معاونت روابط عمومی سپاه استان قم معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: طی مراسمی و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) سرپرست جدید معاونت روابط عمومی و انتشارات سپاه استان قم منصوب و معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه مسئول جدید معاونت روابط عمومی و انتشارات که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، رضا حافظی جانشین فرمانده و جمعی از معاونین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در سالن جلسات نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قم برگزار شد، علی تقوایی به عنوان سرپرست جدید معاونت روابط عمومی و انتشارات این سپاه منصوب و معرفی شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری در این مراسم طی سخنانی ضمن تسلیت ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب الزمان(ع)، اظهار کرد: در تمام موضوعات بایستی طوری عملکرد داشته باشیم که خوشنودی امام زمان(عج) را فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینکه رهبری در چند سال اخیر تأکیدات بسیاری در زمینه مسائل اقتصادی دارند، ابراز کرد: مشکلات و مسائل اقتصادی در چند سال اخیر موجب شد فضا به سمت و سویی برود که دل مشغولی مردم را به همراه داشته باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه معاندان انقلاب در آذر ماه امسال به اندازه یکسال در ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]

شنبه ، ۲۸آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن