تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820355787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای اتاق های «خاکستری» هتل های ایران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رزرو سفید باعث اشغال کاذب هتل هم می شود، برای همین با وجود ظرفیت خالی در برخی هتل ها، مسافران عادی با پاسخ منفی مواجه می شوند و اتاق پیدا نمی کنند.
با آن که معاون گردشگری صراحتا با «رزرو سفید» در برخی هتل های کشور مخالفت کرده، اما رییس جامعه هتل داران، این رزروها را نه تنها خارج از رسم معامله جهانی ندانسته، بلکه نوعی گارانتی برای گردشگری ایران به حساب آورده است.
به گزارش ایسنا، معنی رزرو سفید را مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری این طور توضیح می دهد: هتل هایی هستند که مسافر ندارند، اما اعلام می کنند که ظرفیت شان تکمیل شده است! مثلا آژانسی با هتلی تماس می گیرد و برای 50 نفر تخت می خواهد، پاسخ هتل در حالت معمول و عرف باید این باشد مشخصات مسافران را بدهید و چند درصد از هزینه را برای رزرو پیش پرداخت کنید، اما جواب فعلی هتل ها این است؛ رزرو را انجام می دهیم، اما تا تاریخ مشخصی 50 درصد پول را بپردازید. این هتل ها هیچ مشخصاتی از مسافر نمی گیرند و معلوم نیست اتاق ها را برای چه کسانی گارانتی می کنند؟!
رزرو سفید باعث اشغال کاذب هتل هم می شود، برای همین با وجود ظرفیت خالی در برخی هتل ها، مسافران عادی با پاسخ منفی مواجه می شوند و اتاق پیدا نمی کنند.
ولی تیموری، مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری این رفتار را غیرحرفه ای می داند و می ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

جمعه ، ۲۷آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن