تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821165851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تماس 24 هزار و 700 مشترك با فوريت‌هاي برق تهران در روز برفي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تماس 24 هزار و 700 مشترك با فوريت‌هاي برق تهران در روز برفي
27 آذرماه روزنامه جوان مطلبي با عنوان «قطعي برق تهران در سايه بي‌توجهي مسئولان» منتشر كرد كه با واكنش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران مواجه شد
27 آذرماه روزنامه جوان مطلبي با عنوان «قطعي برق تهران در سايه بي‌توجهي مسئولان» منتشر كرد كه با واكنش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران مواجه شد، به طوري كه اين روابط عمومي با استفاده از ادبيات نادرست و دور از واقعيت، خبرنگار اين روزنامه را به بي‌اطلاعي و رفتار غيرحرفه‌اي محكوم كرده است.
اين شركت جوابيه‌اي به دفتر روزنامه ارسال كرده است كه در پي مي‌خوانيد:
پيرو خبر منتشر شده در صفحه 12 روزنامه جوان مورخ 17/9/94 با عنوان «قطعي برق تهران در سايه بي‌توجهي مسئولان» ضمن تكذيب خبر منعكس شده خواهشمند است دستور فرماييد به منظور تنوير افكار عمومي و انعكاس هر چه سريع‌تر اين موضوع به عموم شهروندان و مراجع ذي‌ربط متن ذيل اطلاع‌رساني شود.
1- عمده قطعي‌هاي حادث شده در سحرگاه روز دوشنبه مورخ 16/9/94 در اثر شرايط نامساعد جوي به صورت پراكنده و كمتر از 2 درصد خطوط فشار متوسط تهران را شامل شده است.
2- در خصوص مطلب مندرج مبني بر خاموشي شهرك شهيد بروجردي واقع در منطقه برق 7 تير به اطلاع مي‌رساند فيدر تغذيه‌كننده شهرك شهيد بروجردي در ساعت 5:57 بامداد در اثر سقوط درخت و برخورد شاخه به شبكه قطع شده بود كه با تلاش نيروهاي عملياتي شركت توزيع برق تهران بزرگ به‌رغم وجود شرايط نامساعد جوي (بارش برف و باران) در چهار مرحله پس از تست و شناسايي محدوده خطا (فرآيند انجام عمليات مانور در جهت تعيين نقطه عيب با هماهنگي مركز كنترل) نسبت به رفع كامل خاموشي محدوده مذكور در ساعت‌هاي 6:27، 6:55 و 8:40 ، 8:50 اقدام شده است كه در اين راستا بيش از 70 درصد از مشتركين شهرك مذكور تا ساعت 6:55 برقدار شده‌اند و در اين زمينه كليه اسناد و مستندات نيز قابل رؤيت و ارائه مي‌باشد.
3- درتاريخ 16/9/94 بالغ بر 24 هزار و 700 تماس با سامانه فوريت‌هاي برق (121) اين شركت برقرار شده است كه غالب تماس‌ها به صورت موفق پاسخگويي شدند و بالاترين زمان انتظار مشتركين 85 ثانيه بوده است.
4- اظهارنظرهاي ناصحيح، رفتار غيرحرفه‌اي و غيرفني خبرنگار آن رسانه كه ناشي از بي‌اطلاعي و ناآگاهي از اقدامات و مانورهاي انجام شده از سوي اكيپ‌هاي عملياتي اين شركت مي‌باشد، به نوعي بي‌حرمتي به ساحت مقدس كار و تلاش و زحمات كارگران خدوم و نيروهاي عملياتي صنعت برق تهران است كه انتظار دارد توسط مسئولان محترم آن روزنامه وزين مورد توجه و رسيدگي قرار گيرد.
       
پاسخ «جوان»
 در جوابيه شركت توزيع نيروي برق تهران اعلام شده كه عمده قطعي‌هاي سحرگاه دوشنبه 94/9/16 در اثر شرايط نامساعد جوي بوده است...
 گزارش «جوان» نيز در گزارش خود تأكيد داشته كه در تهران، اختلالات قطعي برق با بارش باران يا برف اتفاق مي‌افتد. همچنين مشكلات مربوط به شهرك بروجردي واقع در منطقه 7 تیر تهران، سال‌هاست كه ساكنان اين شهرك را دچار گرفتاري كرده و به‌رغم اينكه ساكنان اين شهرك بارها با اداره برق منطقه تماس گرفته و خواستار رفع مشكلات برق اين منطقه شده‌اند اما متأسفانه مسئولان مربوطه توجهي نداشته و اقدام مشخصي در رفع ايرادات برق اين منطقه انجام نداده‌اند، البته با توضيحات روابط عمومي اين شركت تصور مي‌كنيم كه شهرك بروجردي در جنگلي از درختان واقع شده كه با كوچك‌ترين نسيم، درختان اين شهرك شكسته و موجب اختلالات قطعي برق مي‌شود، همچنين در توضيح اين شركت بر 24 هزار و 700 تماس با سامانه فوريت‌هاي برق در روز 16 آذر اشاره شده كه مؤيد گزارش «جوان» و مشكلات شهروندان تهراني به دليل قطعي برق در تاريخ مذكور است، البته بر‌خلاف جوابيه اين شركت كه اختلالات برفي را فقط 2درصد عنوان كرده است، اكثر قريب به اتفاق مناطق تهران با معضل قطعي برق به دليل بارش برف مواجه بوده‌اند، به عنوان مثال بلوار مرزداران جنب يادگار امام نيز در روز مذكور از ساعت 6 صبح تا 9 صبح هر سه، چهار دقيقه به مدت بيش از پنج دقيقه قطع مي‌شد، اين مشكل در ساير نقاط تهران نيز مشاهده شده است. لذا روزنامه جوان به نمايندگي از مخاطبانش از شركت توزيع برق تهران مي‌خواهد به جاي توجيه خارج از قاعده آن شركت و محكوم كردن خبرنگار به بي‌اطلاعي و رفتار غير فنی، مشكلات برق مناطق تهران را رفع كند تا با بارش برف و باران و حتي رعد و برق، شهروندان پايتخت دچار مشكل نشوند.

منبع : روزنامه جوان















تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن